Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@04:52:02 GMT

استمرار ثبات قیمت میوه در بازار

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۹۸۳۱

استمرار ثبات قیمت میوه در بازار

آقای اسداله کارگر گفت: با توجه به تنوع میوه در فصل تابستان، کمبودی در عرضه نداریم و نوسان خاصی در بازار میوه متصور نیستیم.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: گرچه امسال قیمت میوه تحت تاثیر تورم و افزایش هزینه تولید، نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است، اما به سبب فساد پذیری، امکان دپو شدن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، قیمت کنونی هر کیلو آلبالو ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان، آلو شابلون ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان، آلو قطره طلا ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان، انگور رطبی ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، انگور عسگری ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، انگور یاقوتی ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان و توت فرنگی ۳۵ تا ۷۵ هزار تومان است.

محصول قیمت هرکیلوگرم
آلبالو رسمی ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان
آلو شابلون ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان
آلوقطره طلا ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان
انگور عسگری ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان
انگور یاقوتی ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان
توت فرنگی ۳۵ تا ۷۵ هزار تومان
خیار بوته ای ۷ تا ۱۴ هزار تومان
خیار گلخانه  ۷ تا ۱۳ هزار تومان

آقای کارگر می‌گوید: هم اکنون هر کیلو زردآلو با نرخ ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان، سیب گلاب ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان، شلیل شبرنگ ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان، گیلاس تکدانه ۵۰ تا ۹۰ هزار تومان، گیلاس صورتی ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان، هلو ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، خیار بوته ای ۷ تا ۱۴ هزار تومان، خیار گلخانه ۷ تا ۱۳ هزار تومان، جانا ۶ تا ۱۰ هزار تومان، هندوانه ۵ تا ۷ هزار تومان، خربزه ۶ تا ۱۴ هزار تومان و طالبی ۶ تا ۱۰ هزار تومان در میدان مرکزی و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی عرضه می‌شود.

محصول قیمت هرکیلوگرم
زردآلو ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان
سیب گلاب ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان
شلیل شبرنگ ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان
گیلاس تکدانه ۵۰ تا ۹۰ هزار تومان
گیلاس صورتی ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان
هلو ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان
موز ۲۷ تا ۳۴ هزار تومان
خربزه ۶ تا ۱۴ هزار تومان
هندوانه ۵ تا ۷ هزار تومان
طالبی ۶ تا ۱۰ هزار تومان
جانا ۶ تا ۱۰ هزارتومان

بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو آلوقطره طلا ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان، آلو شابلون ۳۰ تا ۵۵ هزار تومان، انگور یاقوتی ۴۵ تا ۶۵ هزار تومان، انگور عسگری ۳۵ تا ۴۵ هزار تومان،توت فرنگی ۵۰ تا ۹۰ هزار تومان، خیار ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان، زردآلو ۴۵ تا ۶۰ هزار تومان، شلیل شبرنگ ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان، سیب گلاب ۴۰ تا ۷۰ هزار تومان، گیلاس تکدانه ۹۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، گیلاس صورتی ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان و موز ۳۸ تا ۵۰ هزار تومان است.

بنابر گفته مسئولان اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی، در شرایط کنونی میوه ارزانترین کالا در سبد مصرفی خانوار است که در فصل تابستان بدلیل تنوع نازلترین قیمت را دارد و همواره پیش بینی می شود که نوسان خاصی در بازار رخ ندهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار میوه واردات موز میوه های گرمسیری ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان تا ۱۴ هزار تومان ۶ تا ۱۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار حل و فصل مسائل مرزی آذربایجان و ارمنستان لازمه ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: استمرار تلاش های آذربایجان و ارمنستان برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش های مسالمت آمیز لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی، اظهار کرد: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذاریم.

کنعانی افزود: استمرار تلاش‌های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت‌آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

کد خبر 742805

دیگر خبرها

  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • روش‌های خلاقانه و آسان برای برش زدن هنرمندانه میوه و خیار (فیلم)
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • استمرار حل و فصل مسائل مرزی آذربایجان و ارمنستان لازمه ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول