Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرخ آلودگی دستگاه‌های کاربران ایرانی، از ۴۰.۲۲٪ در سال ۲۰۲۱ به ۳۵.۲۵٪ در فصل اول ۲۰۲۲ کاهش یافته و امید است با افزایش سواد سایبری کاربران و استفاده از راهکارهای امنیتی قدرتمند، این نزول ادامه یافته و فضای امن‌تری برای کاربران شکل گیرد.

از میان انواع مختلف بدافزارها، تبلیغ‌افزارها بیشترین تعداد نصب بر دستگاه کاربران ایرانی را داشته و در سه ماهه‌ی اول ۲۰۲۲، متعلق به دو خانواده Notifyer و Fyben بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهم ایران از تروجان‌های بانکی، نسبتا کم بوده و تقریبا ۴ درصد کاربران توسط آنها مورد تهدید قرار گرفته‌اند.

تعداد نصب باج‌افزارها هم به صورت کلی کاهش داشته و دستگاه تنها یک درصد کاربران ایرانی آلوده به باج‌افزار بوده است.
منبع: بیت بان

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نرخ آلودگی بدافزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی ، سردار مجید شجاع در مراسم الحاق خودرویی به ناوگان ترابری مرزبانی استان اظهار کرد: در راستای عملکرد بهتر در انجام مأموریت‌های سازمانی تعداد ۷ دستگاه لندکروز عملیاتی، ۶ دستگاه هایلوکس، یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه لندکروز شیلتر با تجهیزات فاوایی، یک دستگاه سمند و ۲۶ دستگاه موتورسیکلت به ناوگان ترابری فرماندهی مرزبانی استان واگذار شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: همچنین با انجام مکاتبات و پیگیری‌های لازم با شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، تعداد ۲ دستگاه اتوبوس نیز به این ناوگان ملحق و مورد استفاده سازمانی قرار گرفت.

وی بیان کرد: تعداد یک دستگاه مینی بوس بنز و یک دستگاه وانت کاپرا که از چرخه خدمتی خارج شده بود، بازسازی کامل و به چرخه خدمتی برگشت داده شد.

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه
  • جلوی افت موالید را گرفتیم/ رشد نرخ باروری در ۱۴ استان
  • رشد نرخ باروری در ۱۴ استان/ تنها نیمی از قانون اجرا شده است
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • چگونه واگن‌ اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)