Web Analytics Made Easy - Statcounter

معارفه مهاجم لهستانی در میامی برگزار شد.

روبرت لواندوفسکی فصل آینده پیراهن بارسلونا را به تن خواهد کرد.

طرفداری| با اعلام قبلی باشگاه بارسلونا، روبرت لواندوفسکی، مهاجم ۳۳ ساله و جدید بارسلونا امروز در میامی معرفی شد. بارسلونا که برای برگزاری تور پیش فصل خود در آمریکا و میامی حضور دارد، هوادارانش را بیش از این منتظر نگذاشت و لوا را در همان شهر معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است مراسم باشکوه تری برای مهاجم لهستانی و پس از اتمام تور پیش فصل تدارک دیده شود. 

در ابتدای مراسم خوان لاپورتا با عبارت جالبی لواندوفسکی را خطاب کرد:

سلام لوانگلسکی!

رئیس بارسلونا در ادامه گفت:

لواندوفسکی، تو برای آمدن به اینجا هر کاری که لازم بود را انجام دادی و در این راه، تلاش زیادی کردی؛ ما به بازیکنانی مثل تو نیاز داریم، می دانیم که تو سخت کوش هستی. ما در تلاش هستیم تا یک تیم جنگجو و رقابتی داشته باشیم. متشکرم و به بارسلونا خوش آمدی! این مرد تلاش های فوق العاده ای برای بازگشت انجام داده است. انجام این انتقال کار آسانی نبوده است و ما بسیار مفتخریم که تو می خواستی با ما بازی کنی. ما به تو نیاز داریم، تو یک ستاره هستی و ما انتظارات زیادی از تو داریم.

سپس نوبت به لواندوفسکی رسید تا خود را با زبان اسپانیایی و به شکلی جالب معرفی کند؛ او گفته بود که به این زبان مسلط نیست!

صبح بخیر، از همه شما بسیار متشکرم. نام من روبرت است، من اهل لهستان هستم و در بارسلونا زندگی می کنم. (با خنده)

مهاجم لهستانی در ادامه و با زبان اصلی خودش گفت:

خیلی خوشحالم که اینجا هستم. دیروز پتانسیل این تیم را دیدم و آماده هستم تا بخشی از این باشگاه بزرگ باشم. در دنیای فوتبال، اینکه بخواهید برنده شوید، بسیار مهم است و فکر می‌کنم در بهترین مکان برای انجام این کار هستم. من آخرین تمرینات را با هم تیمی هایم انجام داده ام و آماده بازی در دیدار بعدی هستم. امیدوارم گل های زیادی به ثمر برسانم، این چالش من است.

اخبار داغ 

پیوستن شایان مصلح به کمپین مخالفت با گشت ارشاد مانع بزرگ برای انتقال گومیس به سپاهان اولین حضور روبرت لواندوفسکی در تمرینات بارسلونا / عکس ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای فصل 23-2022/ گزارش بیلد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد

نظر ژاوی تغییر کرد؛ او در بارسلونا می‌ماند

طرفداری | در یک کنفرانس خبری که با حضور سران بارسلونا برگزار شد، خوان لاپورتا اعلام کرد که ژاوی از تصمیم خود مبنی بر ترک بلوگرانا در پایان فصل جاری منصرف شده و دست کم برای یک سال دیگر هدایت آبی و اناری پوشان را به عهده خواهد داشت.

۳ ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد. با این حال، اصرار لاپورتا و دکو نظر سرمربی جوان اسپانیایی را تغییر داد و او را برای ماندن در بارسلونا متقاعد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم