Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای محمدی مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهادکشاورزی، از پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به تولیدکنندگان بخش کشاورزی برای تامین نقدینگی از ابتدای طرح مردمی سازی یارانه‌ها تاکنون خبرداد.

او افزود: از ابتدای اجرای این طرح ۲۰ هزار میلیارد تومان در راستای حمایت و صیانت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و تامین نقدینگی آنان پیش بینی و به استان‌ها و بانک‌های کشاورزی ابلاغ شد که تاکنون نیمی از این میزان پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی اظهار داشت: در دولت سیزدهم در راستای حمایت از بخش کشاورزی و تولیدکنندگان این بخش پرداخت تسهیلات کم بهره در اولویت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

تکریم و معارفه سرپرست جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری

او با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۴ میلیون تولید کننده در بخش‌های مختلف کشاورزی به عنوان سربازان خط مقدم تولید در سطح کشور فعالیت می‌کنند، گفت: تامین امنیت غذایی یکی از برنامه‌های و سیاست‌های دولت سیزدهم است که با حمایت از تولیدکنندگان این بخش و افزایش تکنولوژی می‌توان به این امر دست پیدا کرد.

محمدی اضافه کرد: در شرایط کنونی کشور که مشکلات اقتصادی در کشور بسیار بالاست، پرداخت ۴۵ هزار میلیارد تومان در قالب دیون کشاورزان در دست اجراست تا بدهی کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی به روز شود.

او از اجرای طرح‌های حمایتی از جمله خرید تضمینی محصولات و خرید مازاد تولید در حوزه مرغ و تخم مرغ خبر داد و گفت: اجرای این طرح‌ها در راستای حمایت از بخش تولید و کاهش آسیب به تولیدکنندگان است.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهادکشاورزی ادامه داد: دولت سیزدهم با هیچ مدیری تعارف ندارد و مدیران کم‌کار و مدیرانی که با سیاست‌های وزارت جهادکشاورزی همراهی نداشته باشند، جابجا خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی تولیدکنندگان کشاورزی بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از معلم شهید حاج علی اکبر شمشیری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،شهید علی اکبر شمشیری یکی از معلمان شهرستان آباده بود که با وجود ۷۰ درصد جانبازی و نقص عضو، پس از دفاع مقدس، نیز معلمی را ادامه داد و در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی شهرستان آباده به فعالیت پرداخت.  
او که در دوران انقلاب اسلامی، به مبارزه علیه رژیم ستم شاهی پرداخته بود، با شروع جنگ تحمیلی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و به مقابله با دشمن پرداخت.
شهید شمشیری در عملیات‌های فتح المبین، والفجر ۸، کربلای پنج و کربلای ۱۰ به نقش آفرینی پرداخت و در نهایت یک پای وی قطع و پای دیگرش به شدت مجروح شد.
این معلم شهید پس از جنگ تحمیلی با عشق به معلمی در کلاس درس مشغول تدریس شد و در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی به فعالیت پرداخت.
انجام فعالیت‌های قرآنی از جمله اقدامات حاج علی اکبر شمشیری پس از دفاع مقدس بود.
وی با ارادتی که به شهید عبدالکریم فرخی داشت، وصیت کرده بود که پس از شهادتش زیر پای این شهید بزرگوار به خاک سپرده شود و در نهایت به آرزویش رسید و در چهارمین روز از تیر ماه ۱۳۹۴ به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دست کوتاه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه/ راه پر پیچ و خم است!
  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها
  • روایتی از معلم شهید حاج علی اکبر شمشیری