Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:07:38 GMT

دریافت ۲ گل به خودی در فوتسال سابقه نداشته است

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۰۱۱۴

دریافت ۲ گل به خودی در فوتسال سابقه نداشته است

رضا کردی چهارشنبه شب و پس از کسب تساوی ۳ بر ۳ تیمش قند کاترین آمل برابر تیم فردوس قم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در روزی که می‌توانستیم نخستین پیروزی و سه امتیاز بازی خانگی را به آملی‌ها و هواداران تیم تقدیم کنیم، متأسفانه با اشتباهات فردی بازیکنان ما شرمنده شدیم و از این بابت از عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: اولین تجربه لیگ برتری یک نماینده از آمل درلیگ برتر فوتسال بوده و خیلی دوست داشتیم در نخستین بازی خانگی با حداکثر امتیاز همراه باشد، که این تلاش‌ها به نتیجه نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعیت داشتیم، تمرکزکافی نداشتیم

سرمربی تیم قندکاترین آمل با بیان اینکه دراین بازی تمرکز کافی نداشتیم و این مسئله ضریب اشتباهات فردی بازیکنان را نیز بالا برده بود، تصریح کرد، البته پیش بینی بازی بسته از سوی تیم قم را داشتم، اما ما باید کار خودمان را انجام دهیم وبه برنامه‌های تیم حریف کاری نداشته باشیم.

کردی ادامه داد، شکل بازی هم به گونه‌ای رقم خورد که با وجود اینکه موقعیت‌های زیادی داشتیم اما توپ ما کمتر تبدیل به گل شد و هرچند انتظار داشتیم که با پیروزی باید اززمین مسابقه خارج می‌شدیم.

روی بد فوتسال به کاترین

سرمربی تیم قندکاترین آمل با اشاره به اینکه متأسفانه امروز فوتسال روز بدش را برای تیم ما در کسب نتیجه رقم زده بود، اظهارکرد: در روزی که همه علاقمندان به سالن دیدند که تیم کاترین واقعاً درهر دو نیمه تیم برتر میدان ازنظر کارهای ترکیبی وتاکتیکی بوده است.

کردی یادآورشد: دربازی که ۳ گل به حریف زدیم و از ۳ گلی که از تیم قم دریافت کردیم، متأسفانه ۲ گل با اشتباهات کاملاً فردی و گل به خودی بوده، که باید تا بازی بعدی روی این نقاط ضعیف بیشترکار کنیم تا دربازی‌های مهم گرفتار نشویم.

به گزارش مهر، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم قندکاترین آمل در نخستین بازی خانگی خود با حمایت پرشور هواداران خود درسالن ورزشی پیامبراعظم این شهر برابر تیم فردوس قم به تساوی ۳ بر ۳ دست یافت.

نماینده آمل دربازی هفته نخست برابرکراپ الوند با نتیجه ۳ بریک مغلوب میزبان خود شد.

کد خبر 5543353

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتبال ایران آمل عید غدیر 1401 عید غدیر خم بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا شیراز اربعین حسینی شیوع کرونا خراسان رضوی غدیر خم اردبیل ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امشب با ارائه نمایشی ضعیف در ورزشگاه سلهرست پارک با نتیجه ۴-۰ مغلوب کریستال پالاس شد. با این شکست سنگین شانس آنها برای کسب سهمیه اروپایی به شکل چشم‌گیری کاهش یافت. اریک تن‌هاخ پس از بازی در نشست خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

شکست امشب؟
در حد منچستر یونایتد بازی نکردیم. به‌عنوان تیمی با نام منچستر یونایتد باید بهتر بازی می‌کردیم. بازیکنانی که در بازی بودند باید بهتر عمل کنند. مستحق این شکست بودیم. آن چیزی که انتظار داشتم از تیم ندیدم.

گل‌هایی که خوردید؟
همه آنها با اشتباهات ما به ثمر رسیدند. اگر کمی بهتر بازی می‌کردیم هیچکدام از آنها را دریافت نمی‌کردیم. آن شکلی گل اول را دریافت کردیم واقعا ناامیدکننده بود.

انتقادات هواداران؟
آنها تا انتها از تیم حمایت کردند. ما باید طوری که آنها تا آخر جنگیدند می‌جنگیدیم.

عملکرد دفاعی؟
همه دفاع ما را دیدند، ما مشکلات بزرگی داریم. باید با آنها کنار بیاییم و باید بهتر عمل می‌کردیم. مصدومیت‌ها ما را اذیت کرده‌اند اما خود ما هم خوب بازی نکردیم.

آینده‌تان در باشگاه؟
من در مورد این موضوع فکر نمی‌کنم. من تا جایی که می‌توانم تیم را برای بازی‌های بعدی آماده می‌کنم. ما مشکلات زیادی داریم. من فقط به بهبود عملکرد تیمم فکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • داروین نونیز اعصاب ندارد؛ مهاجم لیورپول به خودی هم رحم نکرد! / عکس
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • گل به خودی مالک شاو مقابل جنوا (میلان 3-3 جنوا)
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • شهید ندادیم که یک خودی به ناموس ایران توهین کند
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!