Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:53:11 GMT

هرچه زدیم وارد دروازه کراپ الوند نشد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۰۲۴۵

هرچه زدیم وارد دروازه کراپ الوند نشد

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم اما بدشانس بودیم که مقابل کراپ به نتیجه‌ای بهتر از شکست دست نیافتیم.

قدرت بهادری امشب در خصوص عملکرد تیمش مقابل کراپ الوند پس از این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام تلاش‌مان را کردیم اما نتوانستیم نتیجه را بازگردانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجربه بازیکنان کراپ بر ما چربید و توانستند پیروز بازی شوند. اگر در نیمه دوم می‌توانستیم موقعیت‌های‌مان را به گل تبدیل کنیم، قطعا نتیجه عوض می‌شد. متاسفانه ۲ گل افتضاح خوردیم و شرایط دشوار شد.

وی افزود: عالی بودیم و حتی تیم کراپ هم نتوانست ما را تحت فشار قرار دهد و مجبور شد از نیمه بازی دفاع کند اما آن ۲ گلی که در نیمه اول دریافت کردیم، باعث دشواری بازی شد. در نیمه دوم هم موقعیت‌های خوبی داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. فاصله زیادی با کراپ نداشتیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. همیشه گفتم که داور هم انسان است و می‌تواند اشتباه کند. البته در مجموع تیم داوری هم عملکرد خوبی داشت.

سرمربی تیم فرش‌آرا با انتقاد از برخی حاشیه‌سازی‌های تیم کراپ الوند در این بازی توضیح داد: مربیانی مثل وحید شمسایی، حمید بی‌غم، محمد کشاورز و علی افضل در لیگ برتر قهرمان شدند و از نظر فنی واقعا عالی بودند. به نظر من تیم کراپ اگر دنبال کسب قهرمانی است، باید روی امور فنی و تاکتیکی خود تمرکز کند تا اینکه دنبال فعالیت‌های حاشیه‌ای باشد. در جریان بازی مربی حریف جلوی من ایستاد تا نتوانم ضربه را به سمت دروازه بزنم و ناچار به عقب پاس دادم؛ باید توجه داشت دوره این کارها گذشته است.

خوراکچی: فرش‌آرا یقه تیم‌های بزرگ را خواهد گرفت

محمود خوراکی، سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند نیز پس از برد تیمش مقابل فرش‌آرا در مشهد اظهار کرد: بازی سنگینی مقابل تیم خوب فرش‌آرا داشتیم. این تیم با پیروزی در هفته اول می‌خواست شروع خوبی در این فصل داشته باشد و همین موضوع کار ما را سخت کرد. البته تیم ما هم بازیکنان بسیار خوبی دارد که با تمام توان برای پیروزی می‌جنگند.

وی افزود: مواردی که انتظار داشتم را بازیکنانم به خوبی در زمین اجرا کردند. با بازی امروز به جرات می‌گویم که فرش‌آرا یقه تیم‌های دیگر را خواهد گرفت. در دفاع عملکرد خوبی داشتیم و می‌دانستیم اگر به حریف فضا بدهیم، برای‌مان مشکل‌ساز خواهد شد. سعی کردیم فضاها را ببندیم و با توجه به اینکه در مشهد میهمان بودیم، نیمه دوم تمرکز خود را روی دفاع مقابل فرش‌آرا گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند عنوان کرد: اگر قرار بود تاکتیک دیگری را در زمین اجرا کنیم  ممکن بود با گل‌های حریف جریمه شویم. بعد از ۲ گلی که زدیم، تلاش‌مان بهبود عملکرد خویش در فاز دفاعی بود که البته موفق هم بودیم. در واقع روزی که محکوم به دفاع بودیم، بهترین عملکرد را ارائه کردیم. در مجموع بازی به بازی به تیم امیدوارتر می‌شوم.

خوراکچی در خصوص حواشی این بازی و اعتراضات نیمکت ۲ تیم توضیح داد: داوری روز خوبی داشت و فقط به متوقف نشدن زمان روی اسکوربورد اعتراض شد. داور سوم نیز تلاش می‌کرد نیمکت ۲ تیم را آرام کند. هر ۲ تیم هم جوانمردانه بازی کردند.

وی گفت: مربی فرش‌آرا در خصوص یکی از صحنه‌ها به من اعتراض داشت که در مسیر بهادری، بازیکن این تیم، قرار گرفتم. قسم می‌خورم چنین قصدی نداشتم و از این بابت عذرخواهی می‌کنم. قدرت بهادری شاگرد من بوده و اگر چنین برداشتی از رفتار من داشته، از او عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال قدرت بهادری سرمربی تیم کراپ الوند فرش آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از عملکرد داور دیدار این تیم مقابل ‏وستهم عصبانی است و می‌گوید تصمیم نادرست داور در نتیجه ‏تاثیرگذار بوده است. بازی دو تیم با تساوی 2-2 به پایان رسید. ‏

لیورپولی‌ها می‌گویند در نیمه اول مسابقه لوکاس پاکتا از وستهم ‏خطایی شدید و واضح روی الکسیس مک‌آلیستر انجام داد که بدون ‏شک باید با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج می‌شد. ‏

لیورپولی‌ها با انتشار تصاویر این درگیری بین دو بازیکن اشاره می‌کنند ‏که پاکتا با بی‌مبالاتی تمام با کف کفش خود به شدت روی ساق پای ‏مک‌آلیستر می‌کوبد و چنین صحنه‌هایی مدتها است در میادین ‏فوتبال با کارت قرمز جریمه می‌شود. ‏

لیورپولی‌ها از اینکه صحنه مورد اشاره حتی توسط وی‌ای‌آر بررسی نشد ‏بیشتر عصبانی شده‌اند. در این صحنه داور تنها به نشان دادن کارت ‏زرد به پاکتا اکتفا کرد و هر چه بازیکنان لیورپول در زمین اعتراض ‏کرده و خواهان بررسی صحنه با وی‌ای‌آر شدند فایده‌ای نداشت.

حساب‌های هواداری لیورپول در شبکه‌های اجتماعی موج بزرگی علیه ‏داور بازی راه انداخته و می‌گویند در این فصل لیورپول دائما با ‏بی‌مهری داوران مواجه بوده است و این را باید یک روند دانست نه ‏اتفاق‌های عادی. آنها برای مثال می‌گویند خطای پاکتا روی مک‌آلیستر ‏عینا شبیه خطایی بود که اوایل فصل کرتیس جونز در بازی تاتنهام ‏انجام داد و اخراج شد. بازی جنجالی‌ای که لیورپول معتقد است ‏بدترین عملکرد داوری و وی‌ای‌آر در این فصل لیگ برتر بوده است. ‏

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏