Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ جواد رفیعی در تشریح این خبر گفت: مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به خاک کشور در منطقه مرزی زابل دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مرزداران این فرماندهی مستقر در پایانه مرزی میلک، با تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی ورود و خروج کالای قاچاق، در بازدید از لاین‌های ترانزیتی به یک دستگاه تانکر سوخت مشکوک شده که در بازرسی از آن توانستند، ضمن توقیف خودرو مذکور ۴۷۹ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع موادمخدر شامل؛ ۲۶۴ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه، ۱۰۸ کیلوگرم هروئین، ۶۹ کیلوگرم مرفین و ۳۸ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین مرزبانی استان با اشاره به انجام یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی جکیگور اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی جکیگور پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مقدار ۱۲۲ کیلو و ۸۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک را که قاچاقچیان قصد داشتند به صورت کوله باری وارد کشور کنند کشف کردند.

سرهنگ رفیعی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزبانان قرار دارد، خاطر نشان کرد: دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی بدانند، امروز مرزداران مجاهد مرزبانی ناجا بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی تیزبین، امنیتی مثال‌زدنی را برای ملت بزرگ ایران در سرحدات کشورمان به ارمغان خواهند آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر مرزهای سیستان وبلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت