Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:33:31 GMT

کشف ۹۲۴ دستگاه لوازم خانگی در گمرک تمرچین

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۰۴۶۰

کشف ۹۲۴ دستگاه لوازم خانگی در گمرک تمرچین

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رحیم جهانبخش در این زمینه اظهار کرد: با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در گمرک تمرچین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این تریلی توقیف شده، ۹۲۴ دستگاه انواع لوازم خانگی به صورت قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان داشت: در این رابطه تریلی توقیف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار جهانبخش خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

کد خبر 5543383

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی رحیم جهانبخش لوازم خانگی عید غدیر 1401 عید غدیر خم بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا شیراز شیوع کرونا اربعین حسینی خراسان رضوی اردبیل ایلام جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

سردار جلیل موقوفه ئی با بیان اینکه محور این طرح نظارت و پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا ها بود گفت : کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و رابطان این پلیس در زمان ۷۲ ساعته‌ی اجرای طرح ، با استفاده از ظرفیت‌های منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی، با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

وی افزود : در این بازرسی ها که در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزار آلات صنعتی، انواع لوازم آرایشی بهداشتی، انواع سوخت موتورسیکلت سنگین، لوازم یدکی خودرو انجام شد کالاهای قاچاقی به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه ۹ نفر دستگیر و و ۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد 

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد