Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@18:28:07 GMT

رقابت بر سر سرمربیگری تیم ملی تکواندو

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۰۷۲۹

سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی بیان کرد سطح کیفی بازی‌های کشورهای اسلامی قطعا از رقابت‌های قهرمانی آسیا بالاتر است

بسحاق صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش طرفداری به نقل از ایسنا، علی‌محمد بسحاق درباره اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابت‌های کشورهای اسلامی، اظهار کرد:

پس از برگزاری دیدارهای انتخابی، تیم‌های ملی تکواندو عازم مسابقات قهرمانی آسیا و اوپن در کره جنوبی شدند و در نهایت بهترین نفرات از دل این 2 رویداد برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد بچه ها در این 2 رویداد به طور دقیق رصد شد تا در نهایت بهترین‌ها برای اعزام به بازی‌های اسلامی انتخاب شوند.

سرمربی تیم ملی تکواندوی اعزامی ایران به بازی‌های کشورهای اسلامی، درباره سطح کیفی رقابت‌های کشورهای اسلامی، گفت:

قطعا سطح کیفی این مسابقات از رقابت‌های قهرمانی آسیا بالاتر خواهد بود. ازبکستان که در رقابت‌های آسیایی 4 طلا گرفت در این مسابقات حضور دارد، اردون که سوم آسیا شد از دیگر تیم‌های حاضر در این مسابقات است، قزاقستان که جزو 5 تیم برتر بود، ترکیه میزبان که یکی 2 ماه پیش قهرمان اروپا شد ودر گرندپری آخر نیز 3 طلا گرفت و همچنین آذربایجان که نایب قهرمان اروپا شد نیز از دیگر تیم‌های حاضر در این رویداد خواهند بود.

وی تصریح کرد:

از سوی دیگر کشورهایی مثل تونس و مصر هم در تکواندو صاحب سبک هستند و تک چهره‌های بسیار خوبی دارند. بنابراین با این اوصاف سطح مسابقات خیلی بالا خواهد بود. البته من هیچوقت نه حریفی را دست کم می گیرم و نه حریفی را خیلی دست بالا فرض می کنم. من فقط روی کار خودمان و بچه‌های تیم ایران تمرکز دارم. ایران نیز تیمی صاحب سبک و قدرتمند در تکواندو است و کشورهای دیگر نیز روی ایران حساب باز می‌کنند. تمام تلاش ما این است که با همه توان در این رویداد حاضر شویم و بهترین نتایج را کسب کنیم.

بسحاق در پاسخ به این سوال که بیشتر در کدام اوزان انتظار کسب مدال دارد، گفت:

تمامی بچه‌های ما در هر 8 وزن مدعی کسب مدال هستند و همه نفرات ما مدعی این مسابقات خواهند بود. در تیم ما تنها حاجی موسایی فکر می‌کنم دارای رنکینگ زیر 30 است و سایر بچه ها همگی رتبه بالای 40 در رنکینگ دارند. تمامی نفرات ما توانایی و انگیزه بالایی برای کسب بهترین نتایج را در بازی‌های کشورهای اسلامی دارند.

سرمربی تیم ملی تکواندو، در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد جوانگرایی اولویت او در تیم ملی است و به نفراتی مثل میرهاشم حسینی، فرزان عاشورزاده و دیگران فرصت حضور در این مسابقات داده نشده است، تصریح کرد:

این افرادی که اسم بردید بارها فرصت حضور در مسابقات مختلف را داشته‌اند و الان وقت میدان دادن به جوانان است تا بتوانیم چهره‌های خوبی را به تکواندو معرفی کنیم.

وی در واکنش به بلاتکلیفی رییس فدراسیون تکواندو برای مشخص کردن سرمربی تیم ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان و اینکه موفقیت تیم ایران در این مسابقات می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای برای انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی داشته باشد، گفت:

این میدان اولین رویدادی است که من به عنوان سرمربی تیم ملی حضور دارم. من در 2 دوره المپیک، یک دوره بازی های آسیایی و مسابقات متعدد دیگر به عنوان مربی سالهای زیادی است که در خدمت تیم ملی تکواندو بوده‌ام. بله درست است، قطعا کسب موفقیت در این رویداد بسیار مهم خواهد بود. همانطور که هر ورزشکاری دوست دارد بهترین مدال‌ها را بگیرد، هر سرمربی نیز دوست دارد بهترین نتیجه را کسب کند تا در مهمترین رویدادها حاضر شود. فدراسیون همانطور که بین بازیکنان رقابت ایجاد کرده، بین مربیان نیز رقابت گذاشته تا به تیم ملی برسند. تکواندو مثل شطرنج شده و اگر یک مهره را اشتباه جابجا کنیم یا اشتباه کوچ کنیم می‌تواند سرمربیگری تیم ملی را از ما بگیرد.

بسحاق در پایان، گفت:

برای همه رشته‌های ورزشی در این رقابت‌ها آرزوی موفقیت دارم تا دست پر به ایران بازگردند. ما هم با همه توان به میدان می‌رویم تا به بهترین نتایج برسیم.

اخبار داغ 

پیوستن شایان مصلح به کمپین مخالفت با گشت ارشاد مانع بزرگ برای انتقال گومیس به سپاهان اولین حضور روبرت لواندوفسکی در تمرینات بارسلونا / عکس ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای فصل 23-2022/ گزارش بیلد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی های کشورهای اسلامی تیم ملی تکواندو سرمربی تیم ملی رقابت ها بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهرریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضورپیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزارشد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت ها راه پیدا کرد.

زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفتو از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات باز ماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابتها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

کد خبر 6088651

دیگر خبرها

  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا