Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، افراسیاب زاهدنیا فرمانده انتظامی آستارا با بیان اینکه نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای ایجاد آرامش در جامعه دریغ نمی‌کند، اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی همواره یکی از نهادهای تاثیرگذار در جمهوری اسلامی بوده و نقش مهمی در ایجاد امنیت در جامعه دارد. 

وی با اشاره به زیر گرفته شدن یک مامور نیروی انتظامی در شهرستان آستارا گفت: علی اصغر شادکام، مامور پلیس اهل رشت که در ایست و بازرسی عنبران آستارا انجام وظیفه می‌کرد، به دو سرنشین یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف داد که راننده بدون توجه به دستور ایست، پس از زیرگرفتن این مامور وظیفه شناس، به سرعت از محل حادثه متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به انتقال سریع پلیس مجروح به بیمارستان افزود: متأسفانه این مامور پلیس وظیفه شناس، به دلیل شدت آسیب به ناحیه ستون فقرات، قطع نخاع شد. 

افراسیاب همچنین با اشاره به دستگیری راننده و سرنشین ۱۷ و ۱۹ ساله‌ پژوه ۴۰۵ بیان کرد: متهمان با اقدامات پلیسی، در کمتر از ۳ ساعت، هنگام فرار به سمت اردبیل در یک تاکسی، در ایست و بازرسی ۳ راه قلعه شناسایی و دستگیر شدند. 

کد خبر 691991 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی خبر ویژه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی خبر ویژه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته (7 اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از 10 ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار