Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، فرحان حق معاون سخنگوی سازمان ملل روز چهارشنبه به وقت محلی در خصوص تصمیم مقامات کشور مالی در خصوص اخراج یکی از نمایندگان سازمان ملل در این کشور گفت: ما عمیقا از تصمیم مقامات مالی برای درخواست خروج یک مقام مأموریت چند بعدی ایجاد ثبات و یکپارچه سازی سازمان ملل از خاک این کشور ظرف ۷۲ ساعت متاسف شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: باید به این نکته توجه شود که اصل عنصر نامطلوب شامل کارکنان سازمان ملل نمی شود و با تعهدات مندرج در منشور سازمان ملل متحد، از جمله تعهدات مربوط به امتیازات و مصونیت های سازمان ملل متحد و کارکنان آن، مغایرت دارد.

در بیانیه رسمی دولت مالی آمده است که به دانیل کروسلاک معاون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد تصمیم دولت باماکو اطلاع داده شده که از اولیویه سالگادو سخنگوی هیأت نمایندگی سازمان ملل خواسته شده تا ظرف ۷۲ ساعت خاک مالی را ترک کند.

این مقام سازمان ملل متحد متهم به انتشار مطالب نادرست درباره بازداشت ۴۹ سرباز ساحل عاجی در باماکو پایتخت مالی در چند روز گذشته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی مذاکرات آستانه سازمان ملل کشور مالی اخراج نماینده مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی مذاکرات آستانه سازمان ملل متحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، رافا یوسته، معاون ورزشی باشگاه بارسلونا، در گفتگو با میکروفون دازن، پیش از بازی با والنسیا در مورد تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با بارسا صحبت کرد.

یوسته درمورد تصمیم ژاوی گفت: "تیم بعد از شنیدن این خبر خیلی خوب کار می‌کند. این چیزی بود که رختکن و باشگاه نیاز داشتند، یعنی ثبات.

ژاوی حتی به خوان لاپورت گفت که شور و شوق زیادی دارد، تا آخر روی جوانان حساب می‌کند و اشتیاق به تیم برگشته است. ژاوی گفت ما با پروژه‌ای روبرو هستیم و باید آن را محقق کنیم."

او تایید کرد که هرگز جدایی ژاوی را باور نکرده بود: "وقتی ژاوی به ما گفت که می‌رود هرگز این تصمیم را باور نکردم؛ با خودم گفتم این مرد قرار نیست برود، چون او بارسا را دوست دارد و این بخشی از زندگی اوست.

ما هرگز به مربی دیگری فکر نکردیم. مهم‌تر از همه این است که بازیکنان می‌خواهند به این پروژه ادامه دهند، به خصوص جوانان، و ژاوی همچنین از حمایت هیئت مدیره و مدیریت ورزشی باشگاه برخوردار است."

دیگر خبرها

  • گوترش: تحقیقاتی مستقل درباره گورهای جمعی غزه انجام شود
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان