Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز سه‌شنبه مراکز داده گوگل و اوراکل در انگلیس به دلیل موج گرمای بی سابقه در این کشور، برای فعالیت با مشکل مواجه شدند و از کار افتادند.

بر اساس گزارش protocol، یکی از ساختمان‌های گوگل در لندن که میزبان سرویس‌های ابری برای یکی از مناطق اروپای غربی بود، از صبح روز سه‌شنبه دچار مشکلاتی در زمینه خنک کننده‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل این شرکت فناوری، خدمات خود را در بخشی از آن منطقه متوقف کرد تا مشکل را برطرف کند.

از طرف دیگر شرکت اوراکل نیز مشکلات مشابهی دارد. این شرکت اعلام کرد که در حال کار برای تعمیر سیستم خنک کننده مراکز داده خود در لندن است و برخی از خدمات خود را برای جلوگیری از خرابی‌های سخت افزاری غیرمترقبه، متوقف کرده است. اوراکل گفت انتظار دارد سرویس امروز بازیابی شود.

اگرچه مراکز بزرگ داده، اغلب هزاران گالن آب برای خنک کردن سیستم‌های خود در اختیار دارند، اما از امواج گرما در امان نیستند. این موج گرما در انگلیس منجر به آتش سوزی‌هایی شده و همینطور ظرفیت نیروگاه‌های هستیه‌ای را کاهش داده است. زیرا به دنبال این موج گرما، دمای آب رودخانه‌ها که برای خنک کردن استفاده می‌شود نیز افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید

قابلیت‌های جدید سرویس‌های مختلف گوگل رونمایی شدند

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گوگل دیتاسنتر گوگل موج گرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال

حسین زاده گفت: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های تراکتور و استقلال از دیدار‌های هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در ساعت ۱۷ امروز شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه می‌کند.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می‌توانند از ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از طریق این مبادی با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • ساندرا پیچای به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد
  • ساندار پیچای در یک قدمی میلیاردر شدن
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران