Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی منصوری روز پنجشنبه به رسانه ها بیان کرد: این رشته محل‌ها در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و در زیر مجموعه دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان ارائه شده است. 

وی افزود: پذیرش دانشجو از متقاضیان ادامه تحصیل در این رشته ها در سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس  www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

azmoon.org انجام می شود. 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان ادامه داد: رشته‌های کاردانی حرفه ای طراحی لباس، برق- الکترونیک و ابزار دقیق، برق- قدرت توزیع، برق- قدرت -پست و انتقال، نصب و تعمیر آسانسور و پله برقی، کاردانی فنی برق- الکتریک نیروگاه، کاردانی فنی برق- برق صنعتی، کاردانی فنی برق- تأسیسات الکتریکی ساختمان، انرژی تجدید پذیر خورشیدی (در مقطع کاردانی ناپیوسته) و رشته فتوگرافیک عکاسی ( در مقطع کاردانی پیوسته) رشته محل های جدید هستند.

منصوری با تاکید بر ظرفیت های کم نظیر علمی و پژوهشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: به منظور افزایش رشته های تحصیلی، پتانسیل منطقه و طرح آمایش استان سمنان در اولویت درخواست قرار دارد و درخواست تصویب رشته با توجه به امکانات و ترکیب اعضای هیات علمی موجود در استان برای هر واحد دانشگاهی تنظیم می‌شود. 

وی یادآورشد: با اخذ مجوز تاسیس تعداد هفت رشته محل  در دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی شامل رشته های کاردانی فنی لوازم‌خانگی، کاردانی فنی بازی‌سازی رایانه‌ای، طراحی و دوخت، کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار، کاردانی حرفه ای امور بیمه، امور مالی و مالیاتی و کاردانی فنی ممیزی انرژی- ساختمان، دانشجو پذیرش می شود./

برچسب‌ها سمنان دانشگاه آزاد اسلامی سال تحصیلی مهارت اموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان دانشگاه آزاد اسلامی سال تحصیلی سمنان دانشگاه آزاد اسلامی سال تحصیلی مهارت اموزی دانشگاه آزاد اسلامی کاردانی فنی رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از طرف سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.
داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه Azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.
داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل‌های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند