Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@03:11:33 GMT

جو بایدن: به سرطان مبتلا شدم!

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۱۶۲۴

رییس جمهور آمریکا اعلام کرد مبتلا به بیماری سرطان است، ولی کاخ سفید بلافاصله به این اظهارات واکنش نشان داد. ناطقان: جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در یک سخنرانی فاش کرد که از بیماری سرطان رنج می‌برد. پس از این اظهارات کاخ سفید بلافاصله در بیانیه اعلام کرد که منظور بایدن درمان سرطان پوست وی است که قبل از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و از سال قبل روند درمانی آن آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پایگاه خبری نیویورک پست در گزارشی در این باره نوشته است: این اظهارات در نشستی که قرار بود بایدن در مورد گرمایش جهانی هوا و مشکلات زیست محیطی سخنرانی کنند برای همگان شوکه کننده بود.

رییس جمهور آمریکا قرار بود در این نشست در مورد گازهای گلخانه‌ای و انتشار آن‌ها از پالایشگاه‌های نفت و تاثیر این گازها بر گرمایش زمین سخنرانی کند.

بایدن در بخشی از سخنرانی خود در مورد همین گازهای گلخانه‌ای گفت: به همین دلیل است که من و بسیاری از افراد دیگری که من با آن‌ها بزرگ شده ام امروز مبتلا به سرطان شدیم  و به همین خاطر است که برای مدتی طولانی ایالت دلاور بالاترین آمار ابتلا به سرطان را در کشور داشت.

اندرو بیتس، سخنگوی کاخ سفید در واکنش به این اظهارات رییس جمهور آمریکا گفت: جو بایدن سرطان پوست غیرملانوما دارد که پیش از روی کار آمدنش به ریاست جمهوری درمان شده است.

اظهارات بایدن در حالی با واکنش سریع کاخ سفید مواجه شده است که رییس جمهور آمریکا برای اعلام خبر بیماری سرطان خود از زمان فعل حال استفاده کرده است.

در همین حال بسیاری حتی در داخل آمریکا نیز این گفته بایدن را نقد کرده اند. مایکل مالیس، نویسنده آمریکایی در توئیتی نوشته: نگرانی بیماری سرطان بایدن نباشید. او با یک پزشک ازدواج کرده است.

این توئیت به مدرک دکترای افتخاری جیل بایدن که در سال ۲۰۰۷ از سوی وزارت آموزش و پرورش آمریکا به وی اعطا شده اشاره دارد. منبع: مشرق برچسب ها: جوبایدن ، سرطان ، مبتلا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جوبایدن سرطان مبتلا رییس جمهور آمریکا بیماری سرطان کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مهاجر مبتلا به سرطان برنده جایزه بخت آزمایی یک میلیارد دلاری شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بایدن: دانشگاه جای یهودستیزی نیست
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • افشاگری رسانه آمریکایی درباره انبوه گاف‌های بایدن در ۲۰۲۴
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • (ویدئو) مهاجر مبتلا به سرطان برنده جایزه بخت آزمایی یک میلیارد دلاری شد
  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها