Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان با بیان اینکه تفکر جهادی حاصل جمهوری اسلامی است، گفت: تفکر جهادی به یک گفتمان خدمت‌رسان و عمومی تبدیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان،  فرهاد زیویار شامگاه چهارشنبه در نشستی با گروه‌های جهادی با اشاره به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی آن را فرصتی مغتنم برای خدمت به مردم  دانست و اظهار داشت: ایجاد گروه‌های جهادی ابتکار عملی است که به برکت نظام اسلامی فراهم شده و باید قدردان این شرایط باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفکر جهادی لازمه خدمت صادقانه به مردم استسربازان با تفکر جهادی در هر عرصه‌‌های مورد نیاز کشور وارد شوندفرمانده سپاه استان ایلام: بسیج با تفکر جهادی بر مشکلات غلبه می‌کند

وی ایجاد تفکر جهادی را محصول نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی نبود تفکر جهادی شکل نمی‌گرفت به گونه‌ای که امروز به یک مدل و الگوی جهانی تبدیل شده است و حتی نظام اداری را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

استاندار لرستان عنوان کرد: مرزبندی خاصی بین دستگاه‌های اجرایی در انجام خدمت جهادی وجود ندارد، چون هدف خدمت‌رسانی و اجرای عدالت است و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

زیویار گفت: کارهای ارزشمندی با در کنار هم قرار گرفتن ظرفیت‌ها می‌توان انجام داد و باید کاری کنیم که در این شرایط اهداف متعالی نظام اسلامی با نگاه عدالت‌محور محقق شود.

انتهای پیام/645/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمهوری اسلامی تفکر جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان باحضور در یک مدرسه روستایی روز معلم را گرامی داشت

به گزارش خبرنگار مهر، امروز چهارشنبه با حضور «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان، مراسم گرامیداشت روز معلم در مدرسه حضرت معصومه (س) روستای «دارایی» خرم‌آباد برگزار شد.

ابوطالب شفقت استاندار لرستان در این مراسم، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم روی مسئله‌آموزش و پرورش تأکید و سرمایه‌گذاری ویژه دارد.

وی تعلیم‌وتربیت را یکی از مقوله‌های باارزش و مورد تأکید نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: باید بستری فراهم شود تا غفلت‌های گذشته در خصوص آموزش‌وپرورش جبران شود.

استاندار لرستان، اظهار کرد: فرهنگیان در رفع مشکلات حوزهٔ آموزش‌وپرورش نقش اساسی داشته و باید مشارکت داشته باشند.

شفقت با اشاره به شهید مطهری به‌عنوان بهترین معلم انقلاب اسلامی، گفت: معلمان ما باید سیرهٔ شهید مطهری را بشناسند و آن را به دانش‌آموزان آموزش بدهند.

وی عنوان کرد: باتوجه‌به شرایط استان و رویکرد نظام و دولت سیزدهم در توجه به محرومیت‌زدایی، مراسم گرامیداشت روز معلم را در یک مدرسه روستایی برگزار کردیم.

کد خبر 6094042

دیگر خبرها

  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی
  • استاندار لرستان باحضور در یک مدرسه روستایی روز معلم را گرامی داشت
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم