Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنالیز، تمرینی سبک و مسابقه‌ای سخت با لهستان تکلیف شاگردان عطایی در دومین روز مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال است.

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت ۲۳:۳۰ امشب به وقت تهران در سالن یونیپول بولونیا به مصاف تیم ملی لهستان تیم دوم جدول مرحله مقدماتی این رقابت‌ها خواهد رفت.

ملی‌پوشان امروز پس از صرف صبحانه به جلسه آنالیز خواهند رفت و آخرین برنامه‌ها و نکات فنی کادر فنی برای مصاف با لهستانی‌ها را که با تمام قوا برای پیروزی و صعود به نیمه نهایی آمده‌اند، مرور خواهند کرد و سپس یک جلسه تمرین سبک و یک ساعته‌ برای ریکاوری در سالن اصلی مسابقات برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان عطایی پس از صرف ناهار و استراحتی چند ساعته از ساعت ۱۹ به وقت محلی عازم سالن مسابقات خواهند شد تا در حساس‌ترین دیدار یک چهارم نهایی این رقابت‌ها مقابل تیم ملی لهستان عنوان دار چندین مدال قهرمانی جهان و المپیک صف آرایی کنند.

تیم ملی والیبال در صورت پیروزی در این دیدار در نیمه نهایی این رقابت ها حریف تیم ملی آمریکا خواهد شد و در صورت شکست با کسب عنوان هفتمی لیگ ملت های ۲۰۲۲ به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال توسط اعضای هیات مدیره، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد و در نخستین اقدام آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کرد.

آتیلا حجازی که چند سالی از استقلال دور بود، چندی پیش با حضور در تمرین آبی پوشان با جواد نکونام و بازیکنان این تیم دیدار و گفت و گو کرد و حالا جانشین خواجه گیری برای امور سرپرستی تیم شده است.

خبر دیگر از استقلال این که جواد نکونام سرمربی آبی پوشان پنجشنبه شب با فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه و جانشین علی خطیر دیدار کرد. این دو یکدیگر را در مراسم ختم پدر یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال دیدند.

کد خبر 6095432

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول