Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم هفتمین جایزه هنری غدیر که در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار شد، گفت: در توصیف‌های انجام شده از ۳ هنرمند فرهاد قائمیان (بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون) بهروز شعیبی (کارگردان و بازیگر) و محمد معتمدی (خواننده) حکایت از یکرنگی بود و آنچه که در هنر این عزیزان جلوه گری کرده از درون آنها جوشیده و به تصویر کشیده شده است و ما نیز نظاره گر این زیبایی‌ها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران افزود: یکی از ویژگی های غدیر پیوستگی با حب، محبت،  امامت و اهل بیت علیه السلام است و از این رو بسیار خشنود هستم در هفتمین جایزه هنری غدیر در موزه آیینی امام علی (ع) بعد از ۲ سال وقفه به دلیلی که بر جهان گذشت (پاندمی کرونا) امروز دور هم جمع هستیم و این ۳ عزیز را به عنوان ۳ الگو مورد تمجید قرار می‌دهیم.

زاکانی ادامه داد: یکی از ویژگی‌هایی که باید در تهران به آن توجه شود، توجه به بعد هنری است زیرا تهران به جز پایتخت نظام اسلامی ایران هویت دیگری ندارد و این بی هویتی بسیار سخت است.زمانی که به در و دیوار تهران نگاه می کنیم شاهد هویتی نیستیم و این بی‌هویتی در کلانشهر تهران به عنوان بزرگ‌ترین کلانشهر غرب آسیا با وجود بیشترین فرهیخته، دانشمند و بزرگ‌ترین دانشگاه ها در حوزه فناورانه مشهود است.

شهردار تهران افزود: یکی از ویژگی هایی که می‌توان برای شهر تهران متصور شد خلق آثار هنری است و ما در مجموعه مدیریت شهری خود را مکلف می‌دانیم از آثار هنری و خالق آنها حمایت کنیم، در ادامه نیز خاکسار خالق این هنرها و اثرها باشیم و این را برای خود افتخار و بزرگی می دانیم.

در پایان این مراسم از فرهاد قائمیان (بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون) بهروز شعیبی (کارگردان و بازیگر) و محمد معتمدی (خواننده) با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران تجلیل شد.

کد خبر 692034 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها علیرضا زاکانی خانه ‌هنرمندان بازیگران سینما و تلویزیون ایران تهران سینمای ایران تلویزیون - صدا و سیما خواننده - محمد معتمدی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: علیرضا زاکانی خانه هنرمندان بازیگران سینما و تلویزیون ایران تهران سینمای ایران تلویزیون صدا و سیما خواننده محمد معتمدی شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟

۲۶۵ ۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900506

دیگر خبرها

  • زاکانی: برای کمک به پلیس درباره حجاب کاملا آماده هستیم
  • (ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد
  • ببینید | زاکانی هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد؛ شهردار تهران درباره اجرای طرح نور چه گفت؟
  • خروج علیه شهردار تهران
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر