Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای  محمد محمدی بخش گفت: دستورالعمل های بهداشتی در پروازها بر اساس آنچه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کند، اجرایی خواهد شد چرا که صنعت هوانوردی همواره تابع این دستورالعمل ها و مصوبات بوده و هست؛ اما با توجه به تجربه‌ای که در سال‌های گذشته در زمینه مقابله با کرونا داشتیم در برخی حوزه‌ها باید بازنگری صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشور فاصله گذاری اجتماعی در بخش هوایی به هیچ عنوان مطرح نشده و برای صدور بلیت هواپیما هم در پروازهای خارجی استعلام مسافران از سامانه "ایران من"  برای مدتی کمرنگ شده بود که با افزایش میزان کرونا در این زمینه هم ورود می کنیم.

با توجه به روند افزایشی مبتلایان و فوتی های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا، دستگاه های مختلف در پی ایجاد دستورالعمل های مراقب از ابتلا به کرونا هستند. در این میان به علت شیوع کرونا بحث ایجاد فاصله گذاری اجتماعی در مسیرهای هوایی نیز مطرح شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل سازمان هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌های تهران پس از اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی

انسیه خزعلی معاون امور زنان ‌و خانواده رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: طبق گزارش بهزیستی تهران با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی صورت گرفته، برخی شیرخوارگاه‌ها به دلیل جمع شدن صف فرزندخواندگی جمع‌‌آوری شده‌اند.

وی افزود: در سال اول دولت بسیاری در شهر‌های مختلف از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند، اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و گاهی این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ۷ دلیل که باید انار بخورید
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌های تهران پس از اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی