Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@15:06:10 GMT

ژل رویال ایرانی بهتر است یا خارجی؟

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۱۹۹۶

ژل رویال ایرانی بهتر است یا خارجی؟

ژل رویال ایرانی بهتر است یا خارجی؟ بهترین ژل رویال مربوط به کدام منطقه جغرافیایی است؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا آنچه که باید پیش از خرید بهترین ژل رویال بدانید را دریابید. از سالیان قبل ژل رویال از کشور های خارجی مثل اروپا و کشور های آسیایی وارد ایران می شده است. اکنون ما دارای بهترین ژل رویال ایران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژل رویال ماده ای طبیعی و گران قیمت است که نسبت به خاصیت هایش قیمت مناسبی دارد. ژل رویال وارداتی توانسته است تا حدودی نیاز درمانی کشور را برطرف کند. امروزه همه مردم از خاصیت ژل رویال آگاه هستند، اما یکی از مواردی که می تواند در انتخاب این محصول تاثیر گذار باشد پاسخ به این پرسش است که ژل رویال ایرانی بهتر است یا خارجی؟

ژل رویال ایرانی بهتر است یا خارجی؟

ژل رویال ایرانی کیفیت فوق العاده ای دارد؛ زنبور عسل با نژاد ایرانی به طور طبیعی غذای خود را از محیط زیست گسترده ایران بدست می آورد. گل های موجود در دشت های ایران گرده بسیار با کیفیتی دارند که همین موضوع پاسخ دهنده سوال ژل رویال ایرانی بهتر است یا خارجی؟ است. تغذیه عالی و بی نقص زنبور های ایرانی سبب برتری ژل رویال ایران شده است.

 

تفاوت برداشت ژل رویال ایرانی و خارجی

امروزه برای برداشت ژل رویال از کندو در جهان دستگاه های مکانیزه مخصوص مورد استفاده قرار می گیرد. در ایران و در اکثر زنبورستان های ایرانی برداشت ژل رویال به صورت سنتی انجام می شود. اکثر زنبورستان در محرومیت از دستگاه مکانیزه هستند؛ با این حال می توانیم با افتخار درباره بهترین ژل رویال ایران سخن بگوییم.

از جمله معایب نبود دستگاه مکانیزه برداشت محدود از ژل رویال است. امروزه بسیاری از زنبور داران به دلیل سختی برداشت ژل رویال از کندو اصلا اقدام به برداشت آن نمی کنند. نبود دستگاه مناسب و سختی برداشت ژل رویال دلیل گرانی آن است. در ایران این کار پر زحمت و سخت می باشد، به همین خاطر ژل رویال ایرانی در مقایسه با نمونه های خارجی قیمت بالاتری دارد؛ اما از لحاظ کیفیت و ارگانیک بودن آن ارزش خرید دارد.

مواد موثر ژل رویال در ایران به طور دقیق آنالیز نمی شوند؛ این عدم توانایی آنالیز دقیق از جمله معایب آن به شمار می رود. لازم به ذکر است که بدانید در ایران چند آزمایشگاه تخصصی در این باره وجود دارد. با وجود تمام این آزمایشگاه ها طی بررسی های انجام شده به نتیجه مهمی میرسیم؛ به این نتیجه می رسیم که آنالیز های ژل رویال در خارج دقیق تر است.

این موضوع به معنی کم بودن کیفیت ژل رویال ایرانی نیست چرا که حتی ممکن است از کیفیت فوق العاده بالاتری برخوردار باشد؛ متأسفانه ما به دلیل کمبود امکانات آن طور که باید این ژل را آنالیز نکرده ایم. کارشناسان ادعا کرده اند که ایران در دنیا در رده اول کیفیت این ماده است.

ژل رویال با روش های مختلفی فراوری می شود و تبدیل به بهترین ژل رویال ایران می شود. از جمله روش های فراوری آن تبدیل آن به پودر است. امروزه یک شرکت دانش بنیان با تلاش پشتکار موفق شده است که ژل رویال ایرانی را به شکل پودر در اختیار مردم قرار دهد. اگر ژل در دمای منفی هفتاد و پنج درجه تبدیل به پودر شود در ماهیت آن هیچ گونه تغییری ایجاد نمی شود.

 

ژل رویال چیست؟

زنبور عسل علاوه بر عسل فراورده بسیار با ارزش دیگری را در اختیار ما قرار می دهد. این ماده ژل رویال نام دارد که ارزش غذایی فوق العاده ای دارد. خوب است به گفته بنیان گذار صنعت ژل رویال در کشور بپردازیم: ژل رویال برای ملکه زنبور عسل به عنوان غذای دوره لاروی مورد استفاده قرار می گیرد.

این غذا تمامی عناصری که برای یک لایف استایل سالم مورد نیاز است را دارا می باشد، آن به خوبی شامل تمام ویتامین ها و پروتئین ها حتی قند ها و مواد معدنی است. این ماده به عنوان مکمل دارویی و مواد غذایی در ایران به طور موثر استفاده می شود. بهترین ژل رویال ایران شامل خاصیت های فیزیکی متعددی است.

Ph ژل رویال اسیدی است و هنگام ترکیب سبب تولید کف می شود و ماده ای چسبناک است. ژل رویال شامل مقدار زیادی آب، کلاژن، کربوهیدرات و... است. اسید های چرب غیر اشباع یا آمینه مثل هیدروکسی، دکانوئیک اسید و... در آن وجود دارد. ژل رویال شامل خواص درمانی مختلفی هم هست. از سال 1835 میلادی مطالعات گسترده و وسیعی بر روی این ماده انجام شده است.

 

 

خواص ژل رویال ایرانی

یکی از خاصیت های درمانی آن میکروب کشی است. مهم ترین خاصیت درمانی آن جلوگیری از آلزایمر است؛ این خاصیت به دلیل وجود استیل کولین در هر گرم این ژل است. این ماده بر روی انتقال پیام های عصبی تاثیر مثبت دارد و میتواند سبب افزایش فعالیت های فکری شود.

استیل کولین موجود در بهترین ژل رویال ایران سبب گشاد شدن رگ های خونی و در نتیجه جلوگیری از فشار خون می شود. ژل رویال در کمال ناباوری قابلیت ضد سرطان دارد. ژل رویال از طریق خاصیت ضد استروژن از سرطان سینه جلوگیری می کند. ماده مخصوص این ژل سایر سلول های ایمنی بدن را وادار به تولید عوامل ضد تومور می کند.

بعد از شیمی درمانی و پرتو درمانی برای بهبودی فوری این ماده تاثیر بی نظیری دارد و سبب افزایش تولید گلبول های سفید در بدن می شود. ژل رویال حتی جوابگوی بزرگ ترین دغدغه امروزه بانوان است. این ژل سبب شادابی و جوانی پوست می شود. در ترکیبات این ژل ویتامین های مختلف، کلاژن و غیره استفاده شده است، تمامی این مواد بر روی جوانی و شادابی پوست تاثیر چشمگیری دارند.

مواد کامل و جامع موجود در ژل رویال ایرانی سبب افزایش طول عمر سلول ها می شود. زخم های پوستی را هم میتوان با این ژل که اثر ضد التهابی دارد درمان کرد. خاصیت های ژل رویال بسیار فراوان و ضروری است. با تهیه آن به طور جدی می توانیم با یک تیر چند نشان بزنیم و به راحتی به سمت زندگیی سالم گام برداریم.

ژل رویال هم در پیشگیری از ابتلا به بیماری نقش دارد و هم در درمان آن نقش دارد. به طور خلاصه بخشی از خواص آن را در این مقاله شرح دادیم و نیاز است امروزه اکثر مردم از خواص بی شمار آن با خبر شوند تا همه در کنار هم سالم و سلامت زندگی کنند. ژل رویال ماده ای فوق العاده برای تمامی انسان های کره زمین است.

خوب است که زنبورداران اقدام به استخراج آن کنند و از درآمد بی نظیر آن لذت ببرند و سلامتی را به دیگران هدیه کنند. شفای خیلی از درد های آدمی در همین طبیعتی است که در آن به زندگی می پردازد.

 

منابع:

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35070196/

https://ahoota.com/the-benefits-of-royal-jelly/

https://www.researchgate.net/publication/336593795_Quantitative_analysis_of_bioactive_compounds_present_in_Iranian_royal_jelly

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا ژل رویال افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا برداشت ژل رویال ژل رویال ژل رویال فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی

به گزارش صدای ایران از فارس؛ نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب نماید.


بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشور‌های آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.


گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب ۵۹.۴۸ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.


وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶ (۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران) در اخیار شهلا محمودی بود ارتقاء دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.


لازم به ذکر است، نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دو‌های با مانع کسب کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • داروی ایرانی بهتر است یا داروی خارجی؟
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • «تهدید بی خاصیت»
  • سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • ۷ دلیل که باید انار بخورید
  • ویدیو/ شاهکار پارسی در اومااویا؛ از بزرگترین پروژه خارجی ایران چه می‌دانیم؟