Web Analytics Made Easy - Statcounter

م

جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: به لحاظ اخلاقی دل همه ما به درد می‌آید که کودکی در گاراژهای تفکیک ضایعات و زباله مشغول به کار بوده و یا در حال زباله‌گردی باشد اما به لحاظ تقسیم وظایف هر کسی یک وظیفه‌ای در این خصوص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: وظیفه ما این بوده است که آن دوگانگی ضایعات و پسماند که باعث شده است برخی گاراژهای غیرمجاز تفکیک پسماند را ایحاد کنند را با تشکیل پرونده به دادستانی ارجاع دهیم و پس از دریافت حکم از دادستانی به پلمپ این قبیل مجموعه‌ها اقدام کنیم.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در پاسه به چرایی فعالیت مجدد گاراژهای غیرمجاز تفکیک زباله پس از پلمپ، تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۳۰۰ گاراژ تفکیک ضایعات و زباله غیرمجاز را شناسایی و پلمپ کردیم اما اینکه یک کسی خلاف حکم قوه قضائیه می‌رود و فعالیت دیگری را انجام می‌دهد، مسئول رسیدگی به آن ما نیستیم.

 

برخورد پلیس با فعالیت گاراژهای غیرمجاز تفکیک زباله!

بهرامی همچنین خاطرنشان کرد: ما در جایگاه مسئولیت خود ابزار قانونی لازم با متخلفان پس از بازگشایی مجدد گاراژهای تفکیک ضایعات و زباله که پلمپ شده‌اند را نداریم و مسئوليت رسیدگی به آن کس دیگری است که باید بر نگهداری حکمی که اجرا شده است پیگیری کند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران یادآور شد: در خصوص فعالیت گاراژهای تفکیک ضایعات و زباله غیرمجاز در مناطق ۱۲ و ۱۳ مشکلات مشابه دارند و پیگیری پلمپ آن‌ها را انجام می‌دهیم.

وی در ادامه اضافه کرد: پلیس راهور و پلیس امنیت به موضوع فعالیت گاراژهای تفکیک ضایعات و زباله غیرمجاز ورود کرده‌اند و البته مواردی که عنوان شد معلولهای موضوع هستند و علت موضوع چیز دیگری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زباله گردی تفکیک پسماند خدمات شهری غیرمجاز تفکیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند

روح الله مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در استان آماده فعالیت است که این رقم در سال گذشته ۹۴ مورد بود.

وی افزود: با برنامه ریزی های که در حال انجام است سعی داریم تا زمان برداشت محصول گندم تعداد مراکز خرید در استان را افزایش دهیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۵۰ هزار تن گندم از طریق مراکز خرید اداره کل غله در استان خریداری شد، گفت: پیش بینی می‌شود این رقم امسال افزایش یابد.

وی یادآور شد: امسال حدود ۱۵۲ هزار هکتار کشت قراردادی گندم در استان انجام شد.

مهری اظهار کرد: طبق برآوردهای جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع استان برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال مسؤولیت خرید دانه‌های روغنی با سازمان جهاد کشاورزی است.

کد خبر 6089913

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا