Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کارخانه روز پنجشنبه در گفت وگو با  خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واحد ممیزی املاک شهرداری پردیس با هدف دسترسی به اطلاعات دقیق وبه هنگام وضعیت املاک به عنوان یکی از مهمترین پیش نیازهای تصمیم سازان و تصمیم گیران عرصه برنامه ریزی شهری نسبت به برداشت، ایجاد پرونده، تهیه نقشه ممیزی و تحویل به واحد نوسازی در فاز ۱۱ به تعداد  ۳۳ هزار و ۳۹۴  واحد در  ۵۶۰ بلوک مسکونی اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: استقرار و به هنگام سازی پایگاه داده املاک یک موجودیت زیرساختی و ماندگار برای درآمدزایی شهرداری ها قلمداد و در امر پایش توسعه شهرها یک ابزار کلیدی محسوب می شود و اجرای این طرح در سایر فازهای ۵،۸،۹ در دست اقدام و اجرا است.

شهردار پردیس از برگزاری ۲۵ هزارو ۹۰۶ نفر ساعت دوره آموزشی در مرکز قرآنی شهرداری پردیس خبر داد و افزود: طی سه‌ماهه نخست سال جاری کانون قرآن و عترت (ع) یک هزار و ۳۵۷ نفرساعت و دارالقرآن حضرت رقیه(س) ۲۳ هزار و ۷۴۵ نفرساعت دوره‌های مختلف آموزشی و مشاوره‌ای به قرآن‌آموزان ارائه کردند.

کارخانه با اشاره به دوره های آموزشی برگزار شده، خاطرنشان کرد: کارگاه‌های مهارت زندگی و فرزندپروری، تکنیک هماهنگ‌سازی جسم و روح، توانمندسازی برای ورود به کلاس اول، خلاقیت کودک، مهارت‌های اجتماعی کودکان، مداحی، شبیه‌خوانی، تواشیح، تئاتر مذهبی  برخی از دوره های برگزار شده هستند.

وی با اشاره به نصب و نوسازی  ۲۰۰ سرعتگیر آسفالتی و لاستیکی، توضیح داد: از ابتدای سالجاری تاکنون، سازمان حمل و نقل این دستگاه خدمات رسان نسبت به نصب، تعویض و نوسازی  سرعتگیر در ۲۰۰ نقطه  اقدام کرده است.

شهردار پردیس گفت: یکی از برنامه های در دست اجرا که به منظور رفع معضلات ترافیکی و کاهش خطرات معابر این شهر اجرا می شود، طرح نوسازی علائم ترافیکی، بازنگری در سرعتگیرها و اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز است.

کارخانه با بیان اینکه یکی از مشکلات معابر سطح شهر و فازهای جدید مسکن مهر مفقودی و آسیب دیدگی دریچه های فلزی فاضلاب است، افزود: معاونت خدمات شهری در فاز ۱۱ مسکن مهرتعویض دریچه های کامپوزیتی به جای منهول های فلزی  را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: معاونت خدمات شهری با توجه به اینکه اجرای این مهم برعهده‌ شرکت عمران شهر جدید پردیس است و در ردیف شرح وظایف شهرداری نیست، برای رفاه حال شهروندان، طرح جایگزینی دریچه هایی از جنس کامپوزیت به جای منهول های فلزی را در فاز ۱۱ اجرا کرد.

شهردار پردیس گفت: پنج هزار متر لوله‌گذاری در پروژه بزرگ همزمان با غرس انواع درخت و درختچه و کاشت درخت حاشیه آزادراه سردار سلیمانی توسط سبزبانان اجرا شده است.

وی ادامه داد: واحد فضای سبز این شهرداری در ادامه اجرای طرح کمربند سبز شهر، توسعه فضای سبز و ارتقای نمای بصری حاشیه آزادراه تهران - پردیس که به نام سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی مزین است، اجرای طرح کاشت درخت و درختچه در این بخش از محدوده شهر را در دستور کار قرار داد.

این مسئول اضافه کرد: پنج هزار درخت و درختچه از انواع اقاقیا پیوندی، ارغوان، پیروکانتا، زرشک زینتی در دو مسیر رفت‌ و برگشت آزادراه تهران - پردیس حد فاصل پل خلیج‌فارس تا مبداء ورودی شهر از سمت تهران به طول دو کیلومتر غرس می‌شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس مسکن مهر پردیس کمربند سبز قرآن کریم قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس مسکن مهر پردیس کمربند سبز شهرستان پردیس مسکن مهر پردیس کمربند سبز قرآن کریم قاسم سلیمانی شهردار پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مجتبی حق‌شناس را به‌عنوان «مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به مجتبی حق‌شناس آمده است:

«با توجه به اجرای سیاست‌های کلان شهرداری در حوزه فضای سبز و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاهی تحول‌آفرین نسبت به بهبود، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و برنامه‌ریزی در جهت تأمین منابع آبی پایدار برای فضای سبز موجود و توسعه‌های آتی همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده از ظرفیت متخصصان و کارشناسان در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747740

دیگر خبرها

  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد