Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان در نهمین جلسه مشترک هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و کمیسونها که امروز پنجشنبه (۳۰ تیر)  برگزار شد، ضمن با تبریک ایام غدیر و ولادت امام هادی و امام کاظم علیه السلام گفت:  گرانی و تورم مردم ما را رنج می دهد، البته مسئولان برای حل مشکل مردم تلاش شبانه روزی دارند و شخصا از مسئولان تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید نتایج برنامه ها و تلاش های مسئولان در سفره مردم دیده شود، مردم با ایمان وصبوری داریم که باید قدر این نعمت را بدانیم دانستن قدر این نعمت تلاش برای حل مشکلات مردم است.

آیت الله جنتی افزود: مردم انتظار دارند تاثیر اصلاحات اقتصادی در ماه های آینده در سفره شان دیده شود.

رئیس مجلس خبرگان تاکید کرد: راه حل اصلی مشکلات کشور، تکیه به توانمندی های داخلی و ظرفیت های درونی کشور است و باید در کنار پیگیری رفع تحریم های ظالمانه، مسئله خنثی سازی تحریم ها به عنوان دستور کار اصلی دولت دنبال شود.

وی با بیان اینکه تحرکات و فعالیت ها برای خنثی سازی تحریم ها در گذشته رضایت بخش نبود، گفت: خوشبختانه دولت سیزدهم به این موضوع توجه کرده که جای تقدیر دارد.

آیت الله جنتی گفت: بسیاری از گره ها به دست مسئولان و با همراهی مردم قابل حل است، امکانات زیاد داریم ولی متاسفانه در حدی که لازم است از آنها استفاده نمی شود به همین دلیل باید مدیران تلاش کنند تا امکانات به کار گرفته شود و خداوند هم کمک می کند.

رئیس مجلس خبرگان اظهار داشت: مسئله هسته ای نباید بر روی سیاست خارجی سایه بیاندازد و سیاست خارجی کشور مطلقا نباید معطل موضوع هسته‌ای باشد. روابط اقتصادی با همسایگان باید استمرار یابد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آیت الله جنتی مجلس خبرگان رهبری آیت الله جنتی مجلس خبرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود