Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@02:49:10 GMT

کاوه رضایی هم به ترافیک خط حمله استقلال اضافه شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۲۱۵۴

کاوه رضایی دیروز در تست پزشکی آبی‌ها شرکت کرد و با مثبت بودن نتیجه آزمایش‌ها، اکنون مقدمات انتقالش به استقلال فراهم شده است.   به گزارش تابناک ورزشی؛ از هتل اسپیناس که محل مذاکره و عقد قرارداد بازیکنان استقلال در فصل جاری است خبر می‌رسد که توافقات کامل رضایی با استقلال حاصل شده و این بازیکن امروز آبی‌پوش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این مهاجم 30 ساله فوتبال ایران سابقه یک سال حضور نسبتا درخشان در تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان را دارد که با 13 گل از جمله گل دیدار دربی همراه بود. او همچنین زننده آخرین گل فصل استقلال در دیدار مقابل العین محسوب می‌شود.   رضایی پس از ترک استقلال راهی فوتبال بلژیک شد و در دو فصل در شارلروا 19 گل به ثمر رساند و پیشنهاد کلوب بروژ، به‌عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند بلژیک را متوجه خود دید. او اگرچه در بروژ عملکرد چندان خوبی نداشت اما در بازگشت به شارلروا موفق ظاهر شد و 20 گل در دو فصل ثبت کرد.   او در مجموع 5 فصل در تیم‌های بلژیکی بازی کرد و در مقاطعی جزو لژیونرهای موفق فوتبال ایران بود و به تناوب در ترکیب تیم ملی هم قرار گرفت و 18 بازی ملی انجام داد. کاوه حالا با پیوستن به استقلال، خط حمله آبی‌پوشان را پرستاره‌تر از قبل می‌کند و در رقابت با پیمان بابایی، سجاد شهباززاده، ارسلان مطهری و... برای حضور در ترکیب اصلی تلاش خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی مذاکرات آستانه کاوه رضایی استقلال نقل و انتقالات مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی مذاکرات آستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مطلبی گفت: سال گذشته حدود ۵۷۷ هزار تن انواع کالا به ارزش ۲۶۴ میلیون دلار به کشور‌های مختلف صادر شده است.
او عنوان کرد: در همین مدت ۲۴۶ هزار تن کالا به ارزش ۶۸۵ میلیون دلار واردشده که عمدتا مربوط به خطوط تولید واحد‌های صنعتی بوده است.
مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه افزود: در حوزۀ ترانزیت خارجی نیز حدود ۲۰۳ هزارتن کالا انجام شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۱، حدود ۴۶ درصد رشد داشتیم.

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه