Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:42:17 GMT

سند مالکیت ۲۰ مکان ورزشی در گیلان اخذ شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۲۱۶۹

سند مالکیت ۲۰ مکان ورزشی در گیلان اخذ شد

جهانبخش آرمان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پیگری مستمر واحد حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، تاکنون اخذ سند و قرارداد واگذاری ۲۰ مکان ورزشی در سطح گیلان به سرانجام رسیده و به دنبال اخذ سند قطعی تمامی اماکن و ورزشگاه‌های گیلان هستیم تا بتوانیم بدون ایراد حقوقی به توسعه و بازسازی آنها بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از موارد مهم اخذ سند، مربوط به مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت است. این زمین ورزشی که در سال ۱۳۲۶ توسط خانواده مرحوم اکبر به ورزش گیلان وقف شده بود ، پس از ۷۵ سال به نام اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان سند خورد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه افزود: همچنین تاکنون موفق به اخذ سند مالکیت سالن ورزشی چهار هزار نفری شهدای لاهیجان ،اخذ و واگذاری عرصه سالن ورزشی شهید ساغری لوشان ، اخذ قرارداد واگذاری زمین چمن شهدای لوشان  و  واگذای زمین از دهیاری و شورای اسلامی جهت توسعه در زمین های ورزشی پیرکوه دیلمان ،مرکیه صومعه سرا و یک زمین ورزشی در آستانه اشرفیه شده‌ایم.

جهانبخش آرمان اضافه کرد: البته بسیاری از زمین ها و اماکن ورزشی وجود دارند که سند مالکیت آنان به نام اداره ورزش و جوانان گیلان نیست که در این راستا، تلاش داریم تا این معضل نیز برطرف شود و همه اماکن ورزشی تحت تملک این اداره قرار گیرند.

وی به بازسازی ورزشگاه‌های زنده‌یاد سیروس قایقران انزلی و پوریای ولی تالش نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون اولویت ما بازسازی و رفع نواقص ورزشگاه‌های سیروس قایقران انزلی و پوریای ولی تالش است تا اشکالاتی که از سوی سازمان لیگ عنوان شده، برطرف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: از سوی مسئولان سازمان لیگ ۲۶ مورد اشکال برای ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی و ۲۰ مورد نیز برای ورزشگاه پوریای ولی تالش گرفته شد که ما تمانم سعی خود را بکار بسته‌ایم تا این اشکالات برطرف شود و بازهای خانگی تیم ملوان در لیگ برتر و همچنین مسابقات خانگی چوکا تالش در لیگ دسته اول به ترتیب در بندرانزلی و تالش برگزار شود.

جهانبخش آرمان به برپایی جشنواره اسب کاسپین در گیلان نیز اشاره و اظهار کرد: این جشتنواره از امروز پنجشنبه در منطقه رضوانشهر برپا خواهد شد که طی سال جاری به جز میزبانی این جشنواره ، مسابقات کشتی گیله‌مردی، نخستین دوره رقابتهای شطرنج بین المللی جام گیلان و مسابقات کشتی جام شاهد در شهرهای مختلف این استان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در ادامه گفت: در فینال مسابقات کشتی گیله‌مردی که با حضور استاندار گیلان و همچنین استقبال بسیار خوب علاقمندان این رشته برگزار شد، یک زمین برای احداث گود کشتی گیله‌مردی در رشت تعیین شد تا رقابتهای این رشته کهن دارای منزل دایمی شود.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی شرکت توسعه و اماکن ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی شرکت توسعه و اماکن ورزشی رشت فدراسیون های ورزشی شرکت توسعه و اماکن ورزشی گیلان ورزش و جوانان گیلان اخذ سند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی