Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، وزیر دفاع آمریکا طی اظهاراتی مداخله‌جویانه گفت که به ایران توصیه می‌کنیم پهپاد در اختیار روسیه قرار ندهد.

- اسنادی که به تازگی از طبقه‌بندی محرمانه خارج شده است، نشان می‌دهد که حمله ناو آمریکایی «وینسنس» به هواپیمای مسافربری ایرانی در سال ۱۹۸۸، با حمایت فوری دولت وقت انگلیس همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

-  رسانه‌های عراق از حمله پهپادی به محل استقرار نظامیان ترکیه در استان دهوک واقع در شمال عراق خبر دادند.

- قانون‌گذاران بلژیک معاهده تبادل زندانیان با ایران را تصویب کردند.

- ترکیه با رد برخی گزارش‌ها مبنی بر این‌که ارتش این کشور با حمله به یک مرکز تفریحی در استان دهوک باعث مرگ و زخمی شدن ده‌ها نفر شده است، اعلام کرد که این حمله، اقدامی تروریستی بوده است.

- رئیس سیا با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهوری روسیه به تهران، گفت که هر دو کشور می‌خواهند نشان دهند گزینه‌هایی در اختیار دارند.

- وزارت خارجه‌ آمریکا حمله‌ توپخانه‌ای ترکیه به منطقه‌ گردشگری استان دهوک را محکوم کرد.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران بلژیک ترکیه جهان روسیه استان دهوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به هدفی در بندر حیفای اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز شنبه اعلام کرد که با پهپاد یک هدف حیاتی و مهم را در بندر اشغالی حیفا هدف قرار داده است.

 مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ خود بر تداوم حملات خود به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید کرده است.

مقاومت اسلامی عراق طی ماه‌های گذشته چند هدف مهم و حیاتی در شمال و جنوب فلسطین اشغالی را با موشک یا پهپاد هدف قرار داده و اعلام کرد که است که این حملات به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین بوده و تا زمان توقف کامل جنایت صهیونیست‌‌ها ادامه خواهد داشت.

حمله پهپادی مقاومت عراق به جولان اشغالیحمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالیحمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم اسرائیل

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ببینید |‌ لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمورِ عراق
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق (فیلم)
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق + فیلم
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی
  • جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه
  • ممانعت روسیه از تصویب قطعنامه آمریکایی استقرار سلاح در فضا