Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@15:08:18 GMT

طرح «هجرت ۳» در ۱۳۰ مدرسه اردبیل در حال اجراست

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۲۳۵۴

طرح «هجرت ۳» در ۱۳۰ مدرسه اردبیل در حال اجراست

ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طرح «هجرت سه» دانش‌آموزان در ۱۳۰ مدرسه استان اردبیل در حال اجرا است.

کلام‌الله صفری روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه در آیین افتتاحیه طرح «هجرت سه» دانش‌آموزی در نمین اظهار کرد: بیش از سه هزار دانش‌آموز استان در اجرای این طرح با همراهی بسیج سازندگی مشارکت می‌کنند تا شاهد اجرا و عملیاتی شدن این طرح باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در قالب این طرح رنگ آمیزی، بهسازی و نوسازی واحدهای آموزشی و طرح‌های پرورشی و تربیتی مورد توجه قرار گرفته و در ایام تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان سعی می‌کنند از فرصت پیش آمده برای حضور در این طرح‌های عام‌المنفعه مشارکت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از نیمه تیرماه با فعال شدن پایگاه‌های تابستانی در واحدهای آموزشی و آموزشگاه‌های سطح استان شاهد مشارکت ۷۵ هزار دانش‌آموز در این طرح‌ها هستیم که بخشی از دانش‌آموزان برای اجرای طرح «هجرت سه» همکاری لازم را با بسیج و آموزش و پرورش انجام می‌دهند.

صفری افزود: سعی ما بر این است تا ایام فراغت دانش‌آموزان بهترین شکل پر شده تا با پیگیری مباحث تربیتی، آموزشی، ورزشی و سازندگی بتوان برای نسل آینده شرایط مطلوب تربیتی و تعالی را فراهم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری اصلی از این برنامه‌ها اعتلای روحی و روانی دانش‌آموزان در بسترسازی‌های مناسب آموزشی و تربیتی است که قطعا در تابستان امسال در کنار برنامه‌ریزی‌های انجام شده، از ظرفیت سایر نهادها نیز استفاده خواهیم کرد.

صفری استقبال دانش‌آموزان و خانواده‌ها را از این برنامه‌ها مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: تا آخر تابستان این برنامه‌ها تداوم خواهد داشت تا ما دانش‌آموزان را با سرزندگی برای سال تحصیلی آینده آماده کنیم تا با انگیزه مضاعف در عرصه تعلیم و تربیت حضور پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اضافه کرد: سعی بر این است تا در شهرهای مختلف استان اجرای این طرح‌ها با همراهی نهادها و مجموعه‌های فرهنگی به شکل مناسب و مطلوب انجام شده تا خروجی شایسته‌ای را در پایان تابستان شاهد باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آموزش و پرورش طرح هجرت سازمان نوسازی مدارس مدارس مناطق محروم آموزش و پرورش استان اردبیل دانش آموزان طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه»، «تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری»، «از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد»، «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای دیدن مطالب روی تیترهای زیر کلیک کنید

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری

از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

پای برتر بیشه، قصه‌ای نمادین که از عشق به وطن می‌گوید

دیگر خبرها

  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف