Web Analytics Made Easy - Statcounter

صنایع دارویی کشور در راستای ارتقای دانش و توانمندی صنعت داروسازی در چهارمین نمایشگاه فارمکس خاورمیانه گردهم می‌آیند.

به گزارش روز پنجشنبه ایران اکونومیست از روابط عمومی سندیکای تولید کنندگان دارویی کشور، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فارمکس خاورمیانه هم‌زمان با روز داروساز و روز پزشک از روز یکم تا چهارم شهریور ماه در مجتمع  نمایشگاهی ایران مال به عنوان بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مرکز برگزاری رویدادهای کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه سال ۱۴۰۱ توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی" نام‌گذاری شده است، در چهارمین دوره نمایشگاه فارمکس بیش از ۱۰۰ برنامه آموزشی تخصصی متنوع در حوزه صنعت داروسازی ایران در راستای تحقق این شعار و به منظور به‌روزرسانی و توانمندسازی صنایع دارویی کشور برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه این دوره از نمایشگاه فارمکس با روز داروساز و پزشک هم‌زمان شده،  برگزاری همایش ویژه روز داروساز با حداکثر امتیاز بازآموزی از دیگر برنامه‌های این رویداد بین‌المللی دارویی به شمار می‌آید. علاوه بر این، برپایی اتاق تکنولوژی، برگزاری نشست‌های انتقال تجربه و غیره  از دیگر برنامه‌های جانبی نمایشگاه فارمکس ۲۰۲۲ بوده که علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی نمایشگاه فارمکس به نشانی Pharmex.me مراجعه کنند  یا با دبیرخانه نمایشگاه به شماره‌های ۸۸۹۱۵۹۳۳- ۸۸۹۱۵۹۴۲ تماس حاصل کنند.

 در این دوره از رویداد بین‌المللی فارمکس، تمامی حوزه‌های فعال در تمامی زنجیره تامین صنعت داروسازی ایران مشارکت دارند و فرصت مناسبی برای تبادل دانش فنی و انتقال تجربیات به شمار می‌آید.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: اقلام دارویی ، سازمان غذا و دارو ، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اقلام دارویی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نمایشگاه فارمکس صنعت داروسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان در بازدید از مجموعه کشت و صنعت فجر صفای خرم آباد گفت:کشت و صنعت فجر صفای خرم آباد ظرفیت سرمایه گذاری کلان در حوزه کاشت و عصاره‌گیری گیاهان دارویی را دارد.
ابوطالب شفقت افزود:مجموعه کشت و صنعت فجر صفای خرم آباد علاوه بر کشت گیاهان دارویی و فعالیت های دامی، گردشگری مدرن را دنبال می کنند که می تواند در سطح ملی و بین المللی پذیرای میهمانان مختلف باشد.
 استاندار لرستان بازدید دانشجویان و دانش آموزان از فجر صفا را اقدام مثبتی برای اشاعه فرهنگ « ما می توانیم » دانست و گفت:سرمایه گذار این مجموعه همه اقدامات را با صبر و حوصله و انجام کارهای پژوهشی پیش برده و همه کارها از جمله واحد هیدروپونیک و درختچه های کشت بافت را ایرانی کرده است.
وی انجام کار پژوهشی و تولید محصولات کاملا ایرانی را از مزیت های این مجموعه برشمرد وافزود:نژاد دامی که وارد مجموعه شده بود، تغییر یافته و ایرانی شده است.
استاندار لرستان با تأکید بر ایجاد زنجیره ی ارزش دام و تولید پوست و پشم در کشت و صنعت خرم آباد گفت: با توجه به سطح اراضی این مجموعه،چنانچه گیاهان دارویی کشت و عصاره گیری شود مردم نیز می توانند در هر جای استان نسبت به کاشت و فروش گیاهان دارویی به کشت و صنعت اقدام کنند که درآمد این امر از تولید برخی محصولات رایج کشاورزی هم بیشتر است.
شفقت افزود:بیش از ۵۰ نقطه ی استانظرفیت کشت و توسعه گیاهان دارویی را دارد که جهاد کشاورزی باید در این  زمینه به صورت جدی اقدام کند.



دیگر خبرها

  • اکسپو ۲۰۲۴، «نمایش امنیت» ایران
  • اژدهای زرد در مسیر صلح‌سازی / بررسی نوع بازیگری چین در حوزه میانجیگری میان گروه های فلسطینی
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران