Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه بغلانی پور که سرمربی تیم ملی کاتا بانوان جهت حضور در بازی های کشور های اسلامی است، با حضور در فدراسیون کاراته حکم خود را دریافت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، پس از تشکیل تیم ملی کاتا بانوان و آقایان جهت حضور در بازی های کشور های اسلامی، فاطمه بغلانی پور به عنوان سرمربی تیم ملی کاتا بانوان و قاسم شهرجردی نیز به عنوان سرمربی تیم ملی کاتا آقایان انتخاب شدند که بغلانی پور با حضور در فدراسیون کاراته حکم خود را از سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم به ذکر است فاطمه صادقی در کاتا انفرادی و زینب السادات حسینی، سپیده امینی و ملیکا عزتی اعضای کاتا تیمی بانوان در بازی های کشور های اسلامی هستند. همچنین ابوالفضل شهرجردی در کاتا انفرادی و همچنین به همراه علی زند و میلاد فرازمهر اعضای کاتا تیمی آقایان در بازی های کشور های اسلامی هستند.

بازی های کشور های اسلامی کاراته طی روز های ۲۶ و ۲۷ مرداد ماه در قونیه ترکیه برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بازی های کشور های اسلامی تیم ملی کاتا بانوان سرمربی تیم ملی کاتا بغلانی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشتند.

خانواده وحید شمسایی برای استقبال از او و کاروان تیم ملی فوتسال در فرودگاه حاضر شدند و پرچمی منقش به نام متبرک حضرت قمر بنی هاشم (ع) را با خود به فرودگاه آورده بودند.

هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال و برخی دیگر از مسوولان فدراسیون به همراه مسئولان سازمان لیگ فوتسال برای استقبال از کاروان تیم در ورزشگاه حضور دارند.

کد خبر 6092362

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم