Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت گروه جهادی شهید زمانی نیا و به مناسبت عید سعید غدیر 12 زندانی آزاد شدند و 12 سری جهیزیه برای زوج های نیازمند تهیه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از ‌روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین غیاثی اظهار داشت: گروه جهادی شهید وحید زمانی‌‌نیا (جامعه ورزش) که از مجموعه‌های فعال معاونت محرومیت‌زدایی مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور است در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک‌های عام‌المنفعه و به مناسبت عید سعید غدیرخم، اقدام به راه‌اندازی کمپینی تحت عنوان «کمپین به عشق علی» با حمایت آقایان رضا شیری و امیر آرتا جهت کمک به مردم عزیزمان در مناطق محروم کشورمان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت محرومیت‌زدایی مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور خاطرنشان کرد: پس از استقبال گسترده مردم از کمپین فوق و بررسی‌های به عمل آمده، اقدامات اولیه را جهت رفع مشکل محرومیت در دست اقدام قرار گرفت.

مسئول گروه جهادی شهید وحید زمانی‌نیا (جامعه ورزش) عنوان کرد: اولین اقدام مهم، تهیه 12 سری جهیزیه کامل برای زوج‌های نیازمند و رهن 12 منزل مسکونی برای زوجینی که مشکل مالی داشتند بود که همزمان با عید سعید غدیر خم انجام شد.

حجت‌الاسلام غیاثی در ادامه به سایر اقدامات گروه جهادی شهید وحید زمانی‌نیا همزمان با عید سعید غدیر خم اشاره کرد و افزود: آزادسازی 12 زندانی جرائم غیرعمد سرپرست خانوار و پخت سه هزار پرس غذای گرم و تقسیم بین نیازمندان کرمان، راور و رودبار از دیگر اقدامات انجام شده توسط این گروه جهادی است.

وی تصریح کرد: همچنین معاونت محرومیت‌زدایی مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی در راستای کمک به نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت، اقدام به راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه‌ای به‌ مبلغ پنج میلیارد ریال برای نیازمندان شهرستان راور-کرمان کرد. 

معاونت محرومیت‌زدایی مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی گفت: گروه جهادی شهید وحید زمانی‌نیا (جامعه ورزش) به‌عنوان سفیران کار و تلاش، در جهت خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم در دور افتاده‌ترین نقاط با اخلاص، همه توان و ظرفیت خود را جهت رفع فقر و محرومیت به کار گرفته‌اند و از هیچ تلاشی در جهت شاد کردن دل مردم دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج ورزشکاران زمانی نیا عید سعید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: یک بانوی جوان به علت صدور چک کمتر از یک ماه پیش زندانی شده بود که با کمک استاندار همدان به آغوش خانواده بازگشت.

او تصریح کرد: سرپرست یک خانواده به علت بدهی از یک و نیم ماه پیش زندانی شده بود که از این محل برای آزادی این کارگر استفاده شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تاکید کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یدالله روحانی منش افزود: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • توسعه بهداشت ودرمان