Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت؛ درخشش ورزشکاران این استان در عرصه های مختلف کشوری و فراملی نشانه شایستگی جوانان این خطه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حامد جولائی در مراسم تجلیل از مدال آوران، ورزشکاران، مربیان و داوران عرصه های فراملی کردستان گفت: ورزشکاران کردستانی سالانه 800 تا 850 مدال در سطح کشور کسب می‌کنند که این مایه افتخار برای استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولائی افزود: در حال حاضر در تمامی رشته‌ها ورزشکاران استان در تیم ملی حضور دارند و مقام کسب می‌کنند و این موضوع نشان دهنده پیشرفت ورزش استان است. وی با تاکید بر اینکه ورزش استان نیاز به تحول دارد، اضافه کرد: تا زمانی که بخش خصوصی از بخش ورزش استان حمایت نکند، شاهد تحول در این بخش نخواهیم بود چون اعتبارات دولتی ناچیز بوده و کفاف هزینه های این بخش را نمی‌کند. مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون هیچ اعتباری به هیات‌های ورزشی استان اعطا نشده است، گفت: برغم همه کمبودهای مالی ورزشکاران استان سرآمد هستند و ما امیدواریم ورزش استان روند رو به رشد خود را ادامه دهد. گفتنی است؛ در این مراسم 42 ورزشکار قهرمان استان در رقابت های فراملی و پنج خانواده شهدای معزز ورزشکار استان کردستان مورد تجلیل قرار گرفتند و از سوی هفت ورزشکار شاخص استان هفت مدال به خانواده این شهدای گرانقدر کردستان اهداء شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان ورزش استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عین الله دهقان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: هدف مشترک فدراسیون و ورزش و جوانان استان، اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه این امر در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت، گفت:، محمد مؤمنی منش پس از انجام رأی گیری در این مجمع انتخاباتی با کسب بیشترین آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد.

دهقان تصریح کرد: توسعه ورزش در استان، به سلامت جامعه و جوانان و کاهش معضلات اجتماعی و آسیب‌های ناشی از آن منجر می‌شود.

کد خبر 6097251

دیگر خبرها

  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • تغییر محسوس در وضع اقتصادی و بهبود معیشت مردم ایجاد شود
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد