Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@11:25:18 GMT

نوسازی تمثال شهدا در سطح شهر بروجرد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۲۷۹۴

نوسازی تمثال شهدا در سطح شهر بروجرد

مدیر اداره زیباسازی شهرداری بروجرد گفت: با هدف کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زیباسازی بصری سطح شهر با نوسازی تمثال مبارک شهدا در تمام معابر سطح شهر دنبال می‌شود.

داوود گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح مرمت استند ها و نوسازی تمثال مبارک شهدا در سطح شهر آغاز شده است و در تمام مناطق شهر اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایران امروز وامدار شهدا است و نام و یاد ایثارگران و جان‌برکفان باید تا همیشه تاریخ بر تارک این کشور بدرخشد، افزود: همواره در برنامه‌های خود بر حفظ نام و یاد شهدا تاکید داریم و در این راستا نوسازی تمثال مبارک شهدا در سطح شهر بروجرد را آغاز کرده‌ایم.

مدیر اداره زیباسازی شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: با هدف کمک به ترویج ایثار و شهادت، نوسازی تمثال مبارک شهدا در تمام معابر شهر انجام می‌شود.

گودرزی با اشاره به آغاز به کار طرح تعویض تمثال مبارک شهدا، تصریح کرد: با توجه به نصب تمثال مبارک شهدا در سال‌های قبل، استند و تمثال‌ها دچار فرسودگی و آسیب شده است و اداره زیباسازی شهرداری طرح تعویض آنها را در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: طرح تعویض تمثال مبارک شهدا، با هدف کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زیباسازی بصری سطح شهر با برنامه‌ریزی دقیق، در تمام معابر انجام می‌شود.

کد خبر 589748

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بروجرد شهرداري بروجرد شهردار بروجرد طراحی معابر شهری زیبایی شهری مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهرداری شهرداری ها نوسازی و بهسازی نوسازی تمثال شهدا نصب تمثال شهدا تمثال شهدای شهر شهر شهرهاي ايران فرهنگ ایثار و شهادت ایثار و شهادت زیباسازی زیباسازی شهر زيباسازي بصري شهر ترويج فرهنگ ايثار و شهادت طراحی شهری طراحی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

به گزارش قدس آنلاین رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک international Day of the Midwife
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک midwife day
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است