Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین مرزبانی فراجا به عاملان شهادت شهدای مرزبانی استان کردستان هشدار داد و گفت: پاسخ‌مان به معاندان نظام کوبنده و پشیمان‌کننده خواهد بود.

سردار جلال ستار در حاشیه مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهیدان مرزبان ستواندوم 'مهدی محمدی‌نسب' و استواردوم 'علی فاضلی شاد' در بانه در گفت‌وگو با خبرنگار ضمن تسلیت به خانواده شهیدان همرزم خود، اظهار داشت: این شهیدان مرزبانی استان کردستان با تلاش و جانفشانی از نفوذ اشرار و معاندان نظام به خاک کشور جلوگیری و در این راه خون خود را تقدیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرزبانان در کنار سایر متولیان امنیت برای دفاع از امنیت مرزها به صورت شبانه‌روزی تلاش و جانفشانی کرده و در این راه جان می‌دهند، گفت: خوشبختانه امنیت پایدار و مطلوب در مرزهای استان کردستان برقرار بوده و هیچ کس توان نفوذ نخواهد داشت.

جانشین مرزبانی فراجا از رصد و کنترل شبانه‌روزی مرزهای کشور به ویژه استان کردستان خبر داد و تصریح کرد: مردم بدانند که مرزبانان با جان و دل از مرزها دفاع کرده و اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به امنیت و آسایش مردم به ویژه ساکنان مرزی وارد شود.

ستاره ضمن قدردانی از همکاری مرزنشینان در برقراری امنیت، خطاب به معاندان نظام هشدار داد: پاسخ ما به این اشرار پشیمان‌کننده و کوبنده خواهد بود و تقاص خون شهیدانمان را می‌گیریم.

فرمانده مرزبانی استان کردستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ضمن تسلیت به خانواده‌های این شهیدان اظهار داشت: شهدا مایه افتخار، خبر و برکت هستند و مسیر اقتدار شهدا ادامه دارد. 

سرهنگ محمدعارف سپهری با بیان اینکه انتقام خون شهدایمان را می‌گیریم، گفت: تقاص خون شهدا را با ادامه راه شهدا و جانفشانی در دفاع از مرزها و مقابله با هر گونه تحرک دشمنان خواهیم‌گرفت.

به گزارش ، مرزبانان غیور هنگ مرزی بانه بامداد چهارشنبه در حین پایش و کنترل نوار مرزی با گروهی از افراد مسلح ناشناس درگیر و 'ستوان دوم مهدی محمدی‌نسب و استوار دوم علی فاضلی شاد' به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

486/ح

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مرزبانی استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای فردو از افتخارات استان قم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای فردو اظهار کرد: روستای فردو به رغم وجود شهدای والامقام از افتخارات استان قم می‌باشد.

معاون معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها به تبیین فرهنگ شهادت به زبان هنر تاکید داشته‌اند.

وی ابراز کرد: دشمن راهبرد ایجاد فاصله بین جوانان و انقلاب اسلامی را پیش گرفته است، فلذا تبیین مفاهیم شهادت و ایثار برای جوانان ارجح می‌باشد.

حجت الاسلام حسینی مقدم خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهدا و تجدید یاد و خاطره آن‌ها از مسائلی است که مورد تاکید استاندار قم بوده و وی بر این امر اهتمام جدی دارد.

کد خبر 6088764

دیگر خبرها

  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه / شمار شهدای رسانه به ۱۴۱ نفر افزایش یافت
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت