Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا صفی زاده» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اردوی آماده‌سازی به مدت ۱۱ روز و با حضور ۲۶ بوکسور ملی پوش برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سهند نجفی از آذربایجان غربی، اشکان هاشمی از تهران، سام صادقی از توابع تهران، محمدصالح مصباحی، یاور سبزعلی و مهدی روزبهانی از لرستان، محمدپارسا متولیان سری، حسین سعیدی دامی و ماهان ساجدی از مازندران، محمدجواد ابراهیمی شاد، محمدامین حسین‌زاده و آرین نظامی‌وند از گیلان و کمیل کهن‌پور، دانیال ساعدی،  امیرمحمد رستم‌پور و امیرحسین قربانی از گلستان نفرات دعوت شده فدراسیون برای این اردوی تیم ملی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفی زاده افزود: همچنین امیرمحمد خدابخش‌لو از فارس، امیرمحمد سلطانی از اصفهان، سپهر رحیمی از چهارمحال و بختیاری، ابوالفضل علی از قم، محمد کریمی و امیررضا باقری از کرمانشاه و محمدامین زوار، امیر قمری، علی رفیعی میرزا و مسیحا مرادبیگی از همدان دیگر نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بوکس هستند.

وی گفت: هدایت بوکسورهای تیم ملی در این اردوی آماده‌سازی برعهده سینا بلانش به عنوان سرمربی است.

شهرستان نهاوند در ۱۵۰ کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.

این شهرستان ۹ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های مختلف دارد.

برچسب‌ها نونهالان تیم ملی ایران همدان فدراسیون بوکس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نونهالان تیم ملی ایران همدان نونهالان تیم ملی ایران همدان فدراسیون بوکس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمد اسماعیل زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در سال گذشته نیز برخی پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
وی افزود:  ساخت پارک‌های محلی، احداث میدان «نماز» و یادمان شهید گمنام، اصلاح هندسی برخی معابر، لکه‌گیری و آسفالت و بهسازی شماری از مسیرها از جمله این طرح‌هاست.
شهردار محمدآباد تصریح کرد:بهره برداری از پارک کوهستانی، اصلاح و تعبیه روشنایی میدان ورودی شهر از سمت اصفهان، احداث میدان خروجی شهر به سمت شهرضا و تکمیل آزادسازی برخی خیابان‌ها از جمله دیگر پروژه‌های مورد اشاره محسوب می‌شود. 
وی اضافه کرد: مرمت آثار تاریخی و گردشگری، تکمیل پد(محل استقرار و پرواز) بالگرد و تکمیل استخر ذخیره آب‌های سطحی از جمله پروژه‌هایی دیگری است که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم. 
اسماعیل زاده با بیان اینکه سومین نمایشگاه گردشگری، صنایع دستی و مشاغل خانگی را در ارگ تاریخی این شهر افتتاح کردیم، گفت: بالغ بر ۳۰ غرفه از برخی شهرهای استان‌ اصفهان و مناطق دیگر مانند آذربایجان شرقی و کرمان در این نمایشگاه حضور دارند. 
وی با اشاره به اینکه گردشگری از جمله مباحث با اهمیت این خطه به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: هرچه بتوانیم زیرساخت‌های مرتبط با این صنعت را ارتقا بخشیم می‌توانیم محمدآباد را به خطه‌ای مسافرپذیر تبدیل کنیم. 
اسماعیل‌زاده گفت: نمایشگاه نامبرده از لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال‌های قبل بهبود یافته است و امیدواریم این روند رو به رشد در سال‌های آینده نیز تداوم یابد. 
وی اضافه کرد: شهر محمدآباد و به طور کلی شهرستان جرقویه از منابع طبیعی و محیط زیست زیبا و بکر سود می‌برد و بی‌شک گردشگری طبیعی بویژه با توجه به مجاورت آن با پارک ملی کلاه قاضی قابلیت پیشرفت دارد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است