Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک پس از سه هفته تعطیلی بالاخره برگزار می‌شود تا در مورد انتخاب خبره‌های ورزشی مجمع انتخاباتی تصمیم‌گیری شود.

به گزارش ایسنا، هیات اجرایی کمیته ملی المپیک پس از گذشت سه هفته بالاخره قرار است تشکیل جلسه دهد و باید دید چه کسانی به عنوان خبره‌های ورزشی برای مجمع انتخاباتی انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام از کاندیداهای انتخابات، از پنجم مرداد (چهارشنبه هفته آینده) آغاز می شود و این در حالی است که هنوز پنج خبره ورزشی برای انتخابات تعیین نشده اند. جلسات هیات اجرایی هم در سه هفته گذشته تعطیل بود و آخرین فرصت برای تعیین خبره‌ها جلسه روز یکشنبه هفته آینده است.

طبق اساسنامه کمیته ملی المپیک، پنج نفر از کارشناسان خبره در امور بازی‌های المپیک به پیشنهاد رییس و تصویب هیات اجرایی که حداقل دو نفر از آنها از میان بانوان و یک نفر از بین کارشناسان حوزه ورزش دانش آموزی خواهد بود، انتخاب خواهند شد و انتخاب این کارشناسان براساس دستورالعملی که به تصویب کمیته می‌رسد، انجام خواهد شد.

روز یکشنبه رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک گزینه‌های خود را معرفی می‌کند و تصویب گزینه های پیشنهادی توسط دیگر اعضای هیات اجرایی انجام می شود. از این رو همه منتظر اعلام لیست پیشنهادی رییس کمیته ملی المپیک هستند که چه کسانی را برای حضور در مجمع انتخاباتی معرفی می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هیات اجرایی کمیته ملی المپیک كميته ملي المپيك کمیته ملی المپیک هیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند

ایسنا/فارس رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به در پیش‌رو بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند و با هم هماهنگ بوده و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۱۷ اردیبهشت‌ماه در نشست مشترک هیئات اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان زرقان گفت: نهایت ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات به کار گرفته شود تا میزبان خوبی برای حضور باشکوه مردم فهیم زرقان در انتخابات باشیم.

وی با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات کار بزرگی انجام شد، افزود: به حمد الهی در دور اول، انتخابات با کمترین تخلف و در امنیت کامل برگزار شد و مردم نیز با مشارکتی بالاتر از متوسط کشور افتخاری دیگر برای استان رقم زدند و در این دور نیز با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کنند، یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات موثری انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: انتخابات جلوه روشن مردم‌سالاری دینی است که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

وی در ادامه با توجه به اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیکی است، افزود: ما باید با اجرای دقیق و صحیح الکترونیکی انتخابات زمینه را برای برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری به صورت تمام الکترونیکی در کل کشور فراهم کنیم که این امر مستلزم آموزش‌های لازم به تمامی عوامل اجرایی و همچنین چگونگی رای دادن با استفاده از صندوق های الکترونیک در روز انتخابات به مردم است و این مهم باید تا روز انتخابات ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند و با هم هماهنگ  و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان بندی پیش رود و برگزار شود که لازم است عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان زرقان کلیه شعب اخذ رای را در این حوزه رصد و مشکلات احتمالی فنی و کمبود تجهیزات را رفع کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • روایت خبره نظامی آمریکایی از تبادل آتش ایران و اسرائیل
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان