Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@02:23:19 GMT

شکایت از مالچ‌پاشی در دشت گلشهر

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۳۱۳۰

شکایت از مالچ‌پاشی در دشت گلشهر

مقابله با بیابان‌زدایی در دشت گلشهر با استفاده از مالچ‌پاشی موجب نگرانی شهروندان شده است. شهروندان بر «نه به مالچ‌پاشی» و «به جای مالچ‌پاشی، درخت بکاریم» تاکید دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از انتشار گزارش ریزگردها در خبرگزاری ایمنا، شهروندان گلشهر و تعدادی از فعالان محیط زیست به طرح مقابله با ریزگردها به روش مالچ‌پاشی در دشت گلشهر اعتراض کردند و واکنش‌هایی نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان خواستار تغییر روش مقابله با بیابان‌زدایی در دشت گلشهر شدند و بر «نه به مالچ‌پاشی»، «به جای مالچ‌پاشی، درخت بکاریم» و اجرا نشدن طرح مالچ‌پاشی نفتی در گلشهر تاکید کردند.

شهروندان می‌گویند بالای منطقه تخت‌عباس زمین‌های کشاورزی است، اطراف این زمین‌ها دشت خشکیده گلشهر قرار دارد که منبع ریزگردها شده است. اجرای طرح مالچ‌پاشی در دشت گلشهر عوارض زیادی از جمله نابودی کامل پوشش گیاهی و اکوسیستم طبیعی را در پی دارد.

به‌کارگیری این روش در محیط طبیعی گلشهر با وجود دشت وسیع‌اش نگران کننده بوده و مورد استقبال نیست؛ عده‌ای از شهروندان شهر گلشهر در تماس با خبرگزاری ایمنا، نسبت به این وضعیت اعتراض دارند و خواهان رسیدگی فوری مسئولان شهر هستند.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

کد خبر 589671

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گلشهر گلپایگان مالچ پاشي شهرهاي ايران اعتراض کاشت درخت از زبان شهروندان شهر شهرداری گلشهر مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهرداری ها محيط زيست آلودگی محیط زیست محیط زیست سازمان محیط زیست حفظ محیط زیست دوستدار محیط زیست حفاظت از محیط زیست پاکسازی محیط زیست درختکاری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دشت گلشهر مالچ پاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اسرائیل خواسته‌ایم برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 16 «از اسرائیل خواسته‌ایم تا برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد... اگر پهپادهای انتحاری ایرانی به موقع شناسایی نشوند کاملا می‌توانند هدف خود را منهدم کنند...» این فرازهایی از گزارش تلویزیون اوکراینی درباره کپی پهپادهای شاهد 136 ایران است که روس‌ها در جنگ با اوکراین استفاده می‌کند. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • «اگزمای بهاره» چیست و برای مقابله با آن چه باید کرد؟
  • اقدام پالایشگاه گاز هاشمی‌نژاد برای مقابله با ریزگردها
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد
  • مشاوره اسرائیل به اوکراین برای مقابله با کپی پهپاد ایرانی!
  • از اسرائیل خواسته‌ایم برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد
  • پهپاد کشاورزی ایرانی مورد توجه بازدیدکنندگان خارجی ایران اکسپو
  • سمپاشی دقیق‌تر و کم هزینه‌تر با پهپاد کشاورزی ایران ساخت
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی