Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سید جواد پورنقی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی از افزایش روند بستری بیماران کرونایی در استان خبرداد و اظهار کرد: ۴۲۰ مرکز تجمیعی، پایگاه سلامت و خانه بهداشت تحت پوشش این دانشگاه پذیرای مردم برای تکمیل واکسیناسیون و تزریق دُز یادآور است.

وی گفت: با گزارش یک فوتی ناشی از کرونا در ۴۸ ساعت منتهی به ظهر ۲۸ تیر، زنگ خطر موج هفتم این بیماری در استان به صدا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی افزود: به مردم عزیز استان توصیه می‌کنیم با توجه به این که مراکز تجمیعی واکسیناسیون در تمام شهرستان‌ها فعال شده است و علاوه بر این، تمام پایگاه‌های سلامت و خانه های بهداشت شهری و روستایی آماده ارائه خدمت هستند، هرچه سریع‌تر برای تزریق دُز سوم و نیز چهارم واکسن در نزدیک‌ترین مرکز به محل زندگی خود اقدام کنند.

پورنقی ادامه داد: ۹۶ درصد مردم خراسان شمالی دُز اول، ۸۸ درصد دُز دوم و ۵۹ درصد دُز سوم را تزریق کردند، در حالی که میانگین کشوری در میزان تزریق دُز سوم ۵۴ درصد است، امیدواریم که با استقبال و مشارکت خوب مردم استان در این شاخص نیز همچون دز اول بتوانیم در سطح کشور به رتبه‌های نخست برسیم.

انتهای‌پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا کرونا و مدرسه امیکرون پیک هفتم کرونا خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سعید رئوفی افزود: اجرای طرح هادی در ۷۹ روستای استان سال گذشته اجرا شد.
وی گفت: امسال هم از برنامه‌های سال گذشته، آسفالت ۷۹ روستا در دست پیگیری است.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان اضافه کرد: اکنون طرح هادی در ۵۷۲ روستای استان اجرایی شده و بر این اساس ۷۹ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از مزایای این طرح بهره‌مند هستند که این رقم در کشور ۶۸ درصد است.
به گفته رئوفی ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که مطالعات طرح هادی در تمامی این مناطق انجام شده است.

دیگر خبرها

  • آبراهه‌های چند صدساله خراسان‌شمالی تشنه برف و باران
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • هشدار فرشاد مؤمنی؛ ۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند
  • هشدار جهانگیری درباره مهاجرت نخبگان
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد