Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@15:31:45 GMT

ریزش دیواره پل افتتاح نشده در فریدونکنار + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۳۲۴۸

ریزش دیواره پل افتتاح نشده در فریدونکنار + فیلم

‍‍‍‍‍‍

کوروش ابراهیم زاده گرجی فرماندار فریدونکنار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران گفت: در هنگام ساخت پل زمانی که خاک را می‌کوبیدند بخشی از دیواره پل به سمت بیرون متمایل شده بود و پیمانکار برای اینکه این مشکل را حل کند تلاش کرد این بلوک‌ها را اصلاح ساختاری کند که دیواره فروریخت.

او این اتفاق را ناشی از اشتباه پیمانکار دانست و گفت: کارشناسان فنی راه و شهرسازی اعلام کردند این دیواره جنبه حفاظت از عدم ریزش خاک و زیبایی بدنه پل دارد و اشکال ایمنی ندارد اما با توجه به اینکه قسمت تخریب شده وسط پل و زیر ناحیه‌ای قرار دارد که پل روی آن بنا شده است این موضوع خطرناک است و پیمانکار باید فکر اساسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار فریدونکنار گفت: این پل توسط راه و شهرسازی دارد ساخته می شود و هنوز آماده بهره برداری نشده است.

ابراهیم زاده گرجی گفت: در روز‌های اول حضورم در فرمانداری برخی‌ها اعلام کرده بودند که این پل آماده بهره برداری و افتتاح نکردن آن یک بازی سیاسی است اما همان موقع هم چند مرتبه اعلام کردیم که این پل نقص فنی دارد.

او گفت: حتی برای افتتاح این پل هم تاریخی را اعلام کردند که کارشناسان فنی فرماندار اعلام کردند این پل نقص ایمنی دارد و تا زمانی که این نقص‌ها رفع نشود قابل بهره برداری نیست.

فرماندار فریدونکنار گفت: مسئولان راه و شهرسازی به استانداری گفتند که در فاصله دو عید قربان و غدیر امسال نواقص پل را برطرف و آماده بهره برداری می‌کنند اما وقتی نظرات کارشناسان فنی فرمانداری را به استاندرای اعلام کردیم این افتتاحیه به تعویق افتاد.

ابراهیم زاده گرجی گفت: این پل موارد کوچک دیگری نیز دارد که پیمانکار موظف است آن را اصلاح کند و تا زمانی که همه این موارد برطرف نشود این پل افتتاح نخواهد شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتباه بزرگ اشتباه عجیب پل فریدونکنار بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان، به بهره برداری از این جاده پیش از آغاز کنگره عظیم اربعین تاکید کرد و گفت: ایجاد این جاده، به طول ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در دستور کار است.

وی همچنین به جانمایی مواکب در مرز مهران با در نظر گرفتن ملاحظات ترافیکی پرداخت و افزود: طرح ساماندهی میدان اربعین مسیر‌های ورودی و خروجی به این‌ میدان با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت بزودی آغاز خواهد شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نصب دستگاه ایکس ری و همچنین دوربین‌های پایش نظارتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار