Web Analytics Made Easy - Statcounter

« مسعود عالیخانی» روز پنجشنبه در میز خدمت محیط زیست استان مرکزی در اراک در گفت و گو با ایرنا، افزود: بسیاری از مراجعات و درخواست‌های امروز مردم استان مرکزی در حوزه محیط زیست، تاکنون مربوط به ارائه پیشنهاد برای رفع مشکلات زیست محیطی بود که این مهم بسیار ارزشمند و مورد استقبال است.

وی بیان کرد: بسیاری از مسایل و مشکلات زیست محیطی جامعه و از جمله آلودگی هوای اراک یک روزه ایجاد نشده و حل آنها نیز نیازمند زمان، اداره جمعی، مردمی و دستگاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست کشور و نماینده ویژه این سازمان در سفر هیات دولت به استان مرکزی ادامه داد: بسیاری از واحدهای تولیدی باید همانگونه که برای تولید خود سرمایه‌گذاری می‌کنند نسبت به مسئولیت اجتماعی خود نیز حساس باشند و مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی انجام دهند.

عالیخانی اظهار داشت: مشکلات مردم در حوزه زیست‌محیطی در سفرهای رئیس جمهوری در چارچوب قوانین و ضوابط قانونی پیگیری می‌شود و آگاه‌سازی و اقناع‌سازی لازم نیز برای درخواست‌های غیرمتعارف و خارج از چارچوب قانونی نیز صورت می‌گیرد.

وی گفت: هدف از تشکیل میزهای خدمت در سفرهای رئیس‌جمهوری، بررسی و رسیدگی به مشکلات و موضوعات مورد نظر مردم در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف است.

سرپرست معاونت محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست کشور و نماینده ویژه این سازمان در سفر هیات دولت به استان مرکزی افزود: تمام درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده در این میزها و سفرهای رئیس جمهوری به صورت ویژه و دقیق بررسی و دنبال می‌شود.

عالیخانی عنوان کرد: پاسخ برخی خواسته‌ها و مطالبات در لحظه داده می‌شود اما برخی موارد نیاز به ارائه مستندات دارد و یا زمان بر است که آن موارد نیز تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری می‌شود.

میز ارتباطات مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی در راستای سفر رئیس‌جمهوری به این استان از صبح امروز (پنجشنبه) در محل اداره کل حفاطت محیط زیست استان مرکزی دایر شده و تا ساعت ۱۶ امروز و فردا نیز از ساعت هشت صبح تا ۱۵ عصر دایر است.

رئیس جمهوری فردا (جمعه) ۳۱ تیرماه به استان مرکزی سفر می‌کند.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست سفرهای داخلی اراک استان مرکزی سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست سفرهای داخلی اراک سازمان حفاظت محیط زیست سفرهای داخلی اراک استان مرکزی سفرهای رئیس جمهوری استان مرکزی زیست محیطی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: وضعیت تالاب هامون بهتر خواهد شد و اکنون حدود ۵۰ درصد تالاب آب‌گیری شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان محیط زیست، علی سلاجقه در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره حقابه هیرمند اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که با هیئت حاکمه افغانستان در خصوص حقابه هیرمند داشته‌ایم، حدود ۶۰ میلیون متر مکعب رهاسازی آب صورت گرفته است.

وی افزود: سیلاب‌ها در منطقه به ما کمک می‌کنند تا هامون شرایط بهتری پیدا کند و امیدواریم با رایزنی‌هایی که در حال انجام آن هستیم، بتوانیم انحرافی که روی این رود وجود دارد را مسدود کنیم.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست خاطرنشان کرد: وضعیت تالاب هامون بهتر خواهد شد و اکنون حدود ۵۰ درصد تالاب آب‌گیری شده است.

کد خبر 749681

دیگر خبرها

  • اخطار زیست محیطی به سه واحد خدماتی در نهاوند
  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • همکاری با آفریقای مرکزی در حوزه محیط زیست
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند