Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-09@02:24:46 GMT

بازار روز بندعباس باید نوسازی شود

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۳۷۴۵

بازار روز بندعباس باید نوسازی شود

شهردار بندرعباس بر لزوم نوسازی و تعمیر بازار روز بندرعباس به عنوان قدیمی‌ترین بازار این کلان‌شهر به عنوان یکی از بازارهای با هویت شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی به همراه «یعقوب دبیری‌نژاد» عضو شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری در بازدید از بازار روز بندرعباس در راستای بررسی ارزیابی و رفع مشکلات کسبه و بازاریان، اظهار کرد: بعضی از بناها و بازارها شاید به لحاظ ساخت بنا از معماری قابل قبولی برخوردار نباشد، اما با توجه به قدمتی که دارد، هویت شهر محسوب می‌شود، لذا باید با ترمیم، نوسازی و رفع مشکلات آنها این فضاهای نوستالژی حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حفظ بازارهای بزرگ و قدیمی دیگر شهرها، تصریح کرد: بازارهای قدیم در واقع نبض پیشرفت و مبادله کالا در سال‌های دور محسوب می‌شود و ساختار آنها در شهرهای بزرگ حفظ و مرمت شده است و هم اکنون نیز به عنوان کانون اصلی خرید مردم محسوب می‌شود.

شهردار بندرعباس تاکید کرد: باید تلاش کنیم بافت قدیمی بازارهای شهر را با نوسازی به عنوان یک میراث نگه داشته شود تا اعتبار شهر را در بحث قدمت و اصالت بازار حفظ کنیم.

به گزارش ایمنا، در ادامه این بازدید، نمایندگان کسبه و بازاریان از دغدغه‌های خود پیرامون مشکلات بازار روز با شهردار بندرعباس گفت‌وگو کردند.

کد خبر 589803

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بندر عباس کلانشهر شهرداری بندرعباس مهدی نوبانی شهر مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بازار روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) در زندان زنان بندرعباس چه می‌گذرد؟

(عکس) در زندان زنان بندرعباس چه می‌گذرد؟

دیگر خبرها

  • (عکس) در زندان زنان بندرعباس چه می‌گذرد؟
  • شبکه آبرسانی جزیره هرمز نوسازی می‌شود
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • رقیب تسلا از چین می‌آید! (تصاویر)
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • صادرات مرغ تا پایان سال به ۳۰۰ هزارتن می‌رسد