Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@02:14:15 GMT

آلگری: رم گزینه مناسبی برای دیبالا بود

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۳۷۶۸

آلگری: رم گزینه مناسبی برای دیبالا بود

به گزارش "ورزش سه"، پس از دوره ای طولانی شایعات در مورد انتقال پائولو دیبالا به اینتر، در نهایت باشگاه رم روز چهارشنبه رسما اعلام کرد برای جذب این ستاره آرژانتینی با او به توافق رسیده است. دیبالا در سال 2015 و در پایان اولین فصل هدایت آلگری به یوونتوس پیوست و روزهای درخشانی را زیر نظر این سرمربی ایتالیایی سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در نهایت پائولو دیبالا برای تمدید قرارداد به توافق نرسید و بعد از هفت سال از این باشگاه جدا شد. حالا مکس آلگری مدعی شد بازی کردن زیر نظر ژوزه مورینیو در ترکیب جالوروسی به سود پائولو دیبالا خواهد بود.

مکس آلگری در مصاحبه با شبکه DAZN گفت: "من معتقدم که باشگاه رم جای مناسبی برای پائولو دیبالا است و من برای او در ادامه دوران ورزشی اش بهترین ها را آرزو می کنم. پائولو دیبالا بازیکنی بود که برای یوونتوس خیلی درخشان بازی کرد و من فکر می کنم او در ترکیب جالوروسی نیز خیلی خوب عمل خواهد کرد."

مکس آلگری در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا احساس می کند رم مقصد مناسبی برای دیبالا است، اینگونه توضیح داد: "پائولو دیبالا بازیکن بسیار تکنیکی است و در کنار تامی آبراهام در خط حمله می تواند خوب عمل کند. سپس شما کسی مانند ژوزه مورینیو را روی نیمکت جالوروسی دارید که بسیار باکیفیت است."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی ماسیمیلیانو آلگری سرمربی پائولو دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟

تیم فوتبال الاتحاد عربستان قصد دارد سون هیونگ مین ستاره کره ای تاتنهام را به خدمت بگیرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال الاتحاد عربستان که در فصل جاری لیگ عربستان علی رغم جذب بازیکنان مطرحی چون کریم بنزما، انگولو کانته، احمد حجازی و ژوتا نتوانست به موفقیتی دست پیدا کند و گوی رقابت را به رقیب خود یعنی الهلال واگزار کرد.

به دنبال این ناکامی ها، مسوولان باشگاه قصد دارند در فصل آینده به خریدهای نجومی خود ادامه دهند و در هفته های اخیر اخباری مبنی بر تمایل این تیم به جذب «محمد صلاح» مهاجم مسلمان لیورپول منتشر شد. اما به نظر می رسد این بازیکن تمایلی به خروج از آنفیلد ندارد و الاتحاد باید به دنبال گزینه های دیگری باشد.

«رودی گالتی» خبرنگار مطرح ایتالیایی مدعی شده است که «سون هیونگ مین» بازیکن کره ای تاتنهام به گزینه مدنظر این تیم عربستانی تبدیل شده است و هرچند محمد صلاح همچنان گزینه اصلی این تیم است اما از آنجا که مذاکرات با این بازیکن به کندی پیش می رود به همین دلیل سون هیونگ مین به جدی ترین گزینه برای ببرهای آسیا تبدیل شده است.

دیگر خبرها

  • تعداد اساتید بعد از انقلاب رشد مناسبی پیدا کرده است
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم
  • باز طراحی ۷ خیابان اصلی در قم
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد