Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@07:05:17 GMT

میوه فروشان بلوار شهید رجایی ساماندهی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۳۹۹۸

میوه فروشان بلوار شهید رجایی ساماندهی می‌شوند

شهردار بندرعباس گفت: بلوار شهید رجایی این کلان‌شهر محل کسب و کار عده‌ زیادی از میوه فروشان و خودروهای حامل میوه است که ساماندهی آنها در دستور کار شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی به همراه جمعی از مدیران شهری و «یعقوب دبیری‌نژاد» عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در بازدید از بلوار شهید رجایی، اظهار کرد: حاشیه غربی بلوار شهید رجایی حد فاصل بلوار راه آهن تا گل فروشی بلوار، محل عرضه میوه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری بندرعباس، طرح ساماندهی میوه فروشان را در دستور کار خود قرار داده است و غرفه‌هایی برای ایجاد نظم و انضباط محیط شهری راه اندازی می‌شود.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه کسب و کار شهروندان به صورت دست‌فروشی در هر صنفی که فعالیت کنند، با برنامه‌ریزی و حمایت شهرداری ساماندهی می‌شود، تصریح کرد: بسترهای مناسب و زیبنده چهره شهر بندرعباس باید محیا شود تا فضای کسب و کار مردم مناسب‌تر باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهر بندرعباس در طول سال چالش‌های زیادی پیرامون عرضه میوه و تره‌بار خودرویی دارد و در نقاط مختلف شهر به شکل پراکنده خودروهای حامل میوه مستقر می‌شود و در طرح ساماندهی تلاش می‌شود میوه فروشان به شکل متمرکز در حاشیه بلوار شهید رجایی ساماندهی شوند.

نوبانی اظهار امیدواری کرد: کسبه بلوار شهید رجایی از طرح ساماندهی استقبال کنند تا در فضای مناسب به کسب و کار خود ادامه دهند.

کد خبر 589805

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بندر عباس شهرداری کلانشهر مهدی نوبانی شهرداری بندرعباس شهر مدیریت شهری ميوه فروشان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بلوار شهید رجایی میوه فروشان کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، پاکبان طرقبه ای در برخوردِ یک دستگاه خودرو با وی در بلوار ثامن الائمه شهر طرقبه، جان باخت.

 

بر اساس مشاهدات حاضران در صحنه تصادف، انحرافِ پژو پارس به سمتِ حاشیه بلوار علت این حادثه بوده است.


با موافقت خانواده این پاکبان اعضای وی برای پیوند به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.

دیگر خبرها

  • معلم هایی که ستاره شدند
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد