Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج جمال معتمدی زاده در حاشیه بازدید از ایستگاه فوق توزیع تلخسرو بویراحمد گفت: با کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق در بخش خانگی حدود ۹ میلیارد کیلووات ساعت مصرف برق کاهش می یابد.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ، مصرف برق نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتمدی زاده، میزان مصرف برق در ساعات پیک بار این استان را ۴۴۶ مگاوت عنوان و اظهار داشت: این میزان مصرف نشان از افزایش هشت درصدی مصرف برق در ساعات پیک بار می دهد.

وی گفت: ساعات پیک بار در این استان از ساعت ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ است که متاسفانه هم در ساعات پیک بار روز و هم در ساعات پیک بار شب، شاهد افزایش مصرف برق از سوی مشترکان هستیم.

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر صرفه جویی در مصرف برق در این ساعات ادامه داد: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار شب استان کهگیلویه و بویراحمد از مرز ۴۵۵ مگاوت هم گذشته است.

معتمدی زاده گفت: شهرستان گچساران با مصرف ۱۶۲ مگاوات و شهرستان چُرام با مصرف ۳۱ مگاوات، بیشترین و کمترین سهم در مصرف برق این استان را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: رعایت چند نکته ساده در استفاده از وسایل برقی تا ۲۰ درصد در کاهش مصرف برق تاثیر گذار است.

معتمدی زاده گفت: میزان مصرف برق کشور در ساعات پیک بار از مرز ۶۰ هزار و ۸۷۶ مگاوات گذشته که رشد حدود یک درصدی را نشان می دهد.

 به گزارش فارس؛  ۲۸۵ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مصرف بد برق کهگیلویه و بویراحمد پیک بار معتمدی زاده خبرگزاری فارس 446 مگاوات کهگیلویه و بویراحمد ساعات پیک بار معتمدی زاده مصرف برق میزان مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین