Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@03:37:37 GMT

تحلیل صباح زنگنه از برگزاری نشست آستانه در تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۴۰۰۷

تحلیل صباح زنگنه از برگزاری نشست آستانه در تهران

صباح زنگنه در گفت‌وگو با ایسنا در ارزیابی خود از نتایج و اهمیت نشست آستانه در تهران گفت : این اجلاس بعد از وقفه دو ساله برگزار شد و به صورت دوره ای است که دور بعد در مسکو خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد : جمهوری اسلامی ایران با توجه به نقشی که در منطقه دارد و علاقه ای که به استقرار ثبات و امنیت و حفظ موجودیت کشورها دارد، میزبانی این اجلاس را بر عهده داشت و توجه به همسایگان و مسائل منطقه ای همواره مورد توجه ایران و دولت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس مسائل منطقه همچنین بیان کرد : با توجه به این‌که در خبرها عنوان شده بود که احتمالا عملیات نظامی از سوی ترکیه در شمال سوریه رخ می‌دهد، زمان تشکیل این نشست بسیار مهم بود و مسئولان کشورمان نیز در این اجلاس تاکید داشتند که مساله سوریه از طریق گفت‌وگو و مذاکره باید حل شود.

نماینده پیشین ایران در سازمان همکاری های اسلامی با بیان این‌که شرایط فعلی منطقه اقتضا می‌کرد که چنین جلسه‌ای تشکیل شده تا از بروز پیامدهای منفی جلوگیری شود، گفت:  تعبیراتی که مسولین ما داشتند مبنی بر این که امنیت سوریه امنیت ماست، و یا امنیت سوریه، امنیت ترکیه می باشد نشان می دهد این مساله تا چه اندازه اهمیت دارد.

زنگنه خاطرنشان کرد: تاکید اجلاس تهران این بود که باید وحدت خاک و تمامیت ارضی سوریه محفوظ باشد و همچنان این کشورها باید علیه تروریست ها مبارزه کنند زیرا در ادلب هنوز گروه های تروریستی حضور دارند باید با آنها مبارزه شود.

وی در پایان تاکید کرد: اقدام به موقع در برگزاری نشست آستانه در تهران بسیار مهم است ضمن این که  همکاری این سه کشور به عنوان ضامن امنیت و آرامش در سوریه مساله مهمی است.

منبع: ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: صباح زنگنه نشست آستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه

قرار است در ادامه برنامه استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران یک تورنمنت برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، در ادامه برنامه‌های استعدادیابی در فوتبال تهران قرار است یک تورنمنت درون استانی مختص بازیکنان زیر 17 سال (متولدین 1386/10/11 و بعد از آن) در شش منطقه استان تهران برگزار شود. 

طبق برنامه‌ای که مسئولان کمیته استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران تدوین کرده‌اند حوزه‌های فعال در فوتبال استان تهران باید تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال 1403 نسبت به معرفی تیم منتخب خود به هیئت فوتبال استان تهران اقدام نمایند.

قرار است این تورنمنت با حضور تیم‌های برتر و منتخب هر منطقه در چهار گروه سه تیمی شامل گروه‌های شمال شرق، جنوب شرق، جنوب غرب و شمال غرب در روز پنجشنبه مورخ 1403/03/24 برگزار شود.

پس از برگزاری بازی‌های این چهار گروه، از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی تورنمنت استانی صعود خواهد کرد.

زمان و مکان برگزاری مرحله نهایی متعاقبا تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

منطقه 1: دماوند (میزبان) - فیروزکوه و پردیس
منطقه 2: پاکدشت (میزبان) - ورامین - پیشوا و قرچک
منطقه 3: حوزه جنوب شرق (میزبان) – شمیرانات و حوزه شمال شرق
منطقه 4: حوزه شمال غرب (میزبان) - حوزه جنوب غرب و شهرستان ری
منطقه 5: بهارستان (میزبان) - رباط کریم و اسلامشهر
منطقه 6: قدس (میزبان) - ملارد و شهریار

پیش از این یک دوره تورنمنت بازیکنان زیر 12 سال برگزار شد که رضایت استعدادیاب‌های فوتبال هیئت فوتبال استان تهران را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسپوتنیک: الجزایر خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی در غزه شد
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • امیرعبداللهیان عازم گامبیا شد
  • کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب
  • اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • قلعه حسن صباح هنوز هم دست نیافتنی است
  • جلسه دوم نشست ادبی «عصا بیفکن» برگزار می‌شود
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه