Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان به گفته استاندار کرمان، عدم استقرار ادارات در شهرستان های جدید مشکل ساز شده است که پیگیر رفع این مشکل هستند.

محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۳۰ تیرماه در شورای اداری شهرستان فاریاب گفت: وظیفه همه مسئولین خدمت به مردم است و انجام وظیفه ربطی به بومی یا غیربومی ندارد و در برخی جاها نیروی غیربومی بهتر کار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید برآنکه از ظرفیت نیروهای بومی استفاده کنید، افزود: جوانان را به گونه ای ساماندهی و تربیت کنید که طی چهار سال دیگر به عنوان یک مدیر از آنها استفاده شود.

استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت های معدنی شهرستان فاریاب در ادامه عنوان کرد: چند پروژه مهم راه در منطقه داریم و اقدامات خوبی در این بخش انجام شده است.

فداکار بر لزوم حل مشکل مردم در زمینه اسناد کشاورزی تاکید کرد و در ادامه با بیان این مطلب که آسیب های اجتماعی شهر به شهر متفاوت است، تصریح کرد: شهرستان فاریاب از امنیت مناسبی برخوردار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی امنيت جوانان رئیس کل دادگستری استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی شنبه شب در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی عنوان کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی را باید خارج از حیطه تکلیفی کتابخانه ها ببینیم و توجه داشته باشیم که مشکلات ما با کتاب کجا حل می‌شود و سراغ آنها برویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی با اشاره به نقش کلیدی مطالعه در ادامه افزود: با مشارکت و یکپارچگی همه دستگاه‌ها می‌توان به افزایش میزان مطالعه مؤثر در سطح جامعه کمک کرد و همه نهادها و مردم باید برای اجرای این امر در سطح جامعه مشارکت داشته باشند.

قائدی در ادامه بیان داشت: از قوه قضائیه تقاضا داریم اقداماتی از قبیل کمک به تأمین ملزومات کتابخانه ای، خرید تجهیزات، تعمیر و ساماندهی کتابخانه ها بر اساس ضوابط قانون، تغییر مجازات مجرمین را در نظر بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: هر اداره یک کتابخانه تخصصی مربوط به فعالیت‌هایش و تألیفات نویسندگان شهرستان، هر چند کوچک باید داشته باشد، که ارباب رجوع به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

کد خبر 6090447

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • هشدار روسیه درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی