Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ساماندهی محموله‌های قابل حمل، کاهش تصادفات، جلوگیری از قاچاق کالا و ساماندهی رانندگان وانت بارها از جمله اهداف اجرای طرح  ساماندهی وانت بارهاست.

وی گفت: با اجرای طرح ساماندهی وانت بارها در خراسان‌شمالی، ۳ هزار و ۱۵۹ کارت هوشمند ناوگان وانت بار طی ۳ ماه نخست امسال صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: برگزاری جلسه با شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و تاکید به اطلاع رسانی و همکاری با رانندگان وانت بار، حضور کارشناسان اداره کالا در شرکت‌های دارای مجوز حمل و نقل وانت بار درون شهری به منظور تشویق به گرفتن کارت هوشمند ناوگان و رانندگان وانت بار، اطلاع رسانی اجرای طرح از طریق نصب بنر در مراکز تجمع رانندگان وانت بار و ورودی شهرها (پلیس راه ها) و مراکز توزیع بار(میدان تره بار) و مکاتبه با فرمانداران و تشریح اجرای طرح ساماندهی وانت بارها از جمله اقدامات این اداره کل در راستای اجرای طرح ساماندهی وانت بارهاست.

شهامت بیان داشت: دو جلسه با تشکل‌های صنفی استان برای اجرای هرچه بهتر طرح برگزار و گشت کنترل دروازه ای راه اندازی شده است همچنین ناوگان وانت بار در تمامی شهرستان‌های استان کنترل می‌شود.

وی با بیان این که ۲۶ شرکت حمل‌ونقل کالا در خراسان‌شمالی خدمات رسانی می‌کنند، ادامه داد: ۲ درصد کل بارنامه‌های صادره استان در ۳ ماه نخست امسال توسط ناوگان وانت بار دریافت شده است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: حمل ونقل کالا در خراسان شمالی ناوگان وانت بار راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی وانت بار کارت هوشمند ناوگان و رانندگان وانت بار رانندگان وانت بار ناوگان وانت بار ساماندهی وانت خراسان شمالی وانت بار اجرای طرح حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مدرک مورد نیاز را برای دریافت کارت هوشمند رانندگی ناوگان عمومی اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، بر اساس بخشنامه تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که به امضای داریوش امانی رئیس این سازمان رسیده، مدرک مورد نیاز برای دریافت کارت هوشمند رانندگی، به مدت یک سال از تاریخ ابلاغ این بخشنامه و برای آخرین بار،  سوم راهنمایی، سیکل، پایان دوره متوسطه اول و یا معادل آن اعلام شد.

برای اطلاع از جزییات بیشتر بخشنامه زیر را بخوانید.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ساماندهی اتباع مجاز در کرمانشاه
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی