Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فدراسیون تکواندو، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو با ریاست سینا کلهر معاونت فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی و با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، علی دادگر نماینده کمیته ملی المپیک، محمد تابع دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، آرش فرهادیان سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون ها، حسین حسین زاده سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو، حسین قانونی بازرس فدراسیون و اعضای مجمع به همراه روسای هیات‌های استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای مجمع هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو گزارشی از عملکرد کمیته‌های مختلف فدراسیون تکواندو در سال ۱۴۰۰ ارائه کرد. سپس گزارشات سال ۱۴۰۰ و تقویم برنامه‌های فدراسیون تکواندو در سال ۱۴۰۱ به تصویب اعضای مجمع رسید.

گزارش حسابرس و خزانه دار و بازرس فدراسیون در سال ۱۴۰۰ از سوی مسئولین مربوطه ارائه و به تصویب اعضای مجمع رسید.

در ادامه مجمع، در خصوص انتخاب اعضای هیات رئیسه رای گیری شد. در این بخش سردار علی خلیلی به عنوان نایب رئیس آقایان، عشرت شاه محمدی به عنوان نایب رئیس بانوان، زهرا سروی به عنوان کارشناس خبره بانوان و محمد جمشیدی به عنوان خزانه دار از سوی رئیس فدراسیون معرفی شدند.

از سوی مجمع علی نوری رئیس هیات تکواندو استان گلستان به عنوان نماینده روسای هیات‌های استانی، حسینعلی نظری به عنوان نماینده مربیان و ورزشکاران و بیژن خراسانی به عنوان نماینده ارگان‌های دولتی برای نظارت بر انتخابات هیات رئیسه انتخاب شدند.

درپایان رای گیری به همین منظور، محمد جمشیدی از ۵۷ رای ماخوذه به عنوان خزنه دار با ۴۶ رای انتخاب شد. عشرت شاه محمدی، زهرا سروی و علی خلیلی که به ترتیب گزینه‌های تصاحب نایب رئیسی بانوان، کارشناس خبره و نایب رئیسی آقایان بودند موفق به اخذ حداکثر آرا نشدند، همچنین تصویب شد تا طی ۶ ماه آینده سرپرست برگزاری مجمع مشخص گردد.

هادی ساعی در ادامه مجمع از کلهر درخواست کرد تا در اساسنامه، بندی به پیشکسوتان، اختصاص داده شود چرا که پیشکسوتان سرمایه‌های هر رشته ورزشی محسوب می‌شوند که با موافقت معاونت فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی رو به رو شد.در ادامه مجمع برخی از روسای هیات‌های استانی، بیژن خراسانی، اکرم خدابنده و کوروش رجلی به عنوان نماینده ارگان‌ها و ورزشکاران نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

سینا کلهر،معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: جلسه بسیار خوبی برگزار شد و باید گفت تکواندو ایرانی‌ترین رشته غیر ایرانی است و از میان رشته‌های مختلف که از کشور‌های دیگر به ایران وارد شده اند با روح و جوان ما یکی شده است. وقتی به ورزش نگاه می‌کنیم تکواندو درهم آمیختگی و در هم تنیدگی خاصی دارد و از بعد قهرمانی و عمومی موثر است. قدر این موقعیت باید دانسته شود. وقتی پای صحبت رشته‌های ورزشی به میان می‌آید، تکواندو یکی از رشته‌های شاخص است. تکواندو ورزش پیشرویی است و قهرمانان مهمی را به جامعه ورزش ایران تحویل داده است.

کلهر با اشاره به مدال طلای هادی ساعی در المپیک ۲۰۰۸، عنوان کرد: در روز‌های واپسین المپیک ۲۰۰۸ نگاه مردم به تکواندو خیره شد و هادی ساعی تنها مدال طلای این المپیک را کسب کرد و مردم واقعا از این مدال خوشحال شدند. از طرفی چهره مذهبی، اصیل و باسابقه‌ای مانند سید محمد پولادگر در راس فدراسیون بود و چهره این ورزش را خاص کرد و نهایتا قهرمانانی مانند هادی ساعی قهرمان با اصالت تکواندو را به ورزش معرفی کرد.

او ادامه داد: قدر سرمایه‌ها را باید بدانیم. همه سرمایه‌های فدراسیون تکواندو در مجمع عمومی جمع شده اند و باید ایرانیزه شدن تکواندو را حفظ کنیم. توقع می‌رود ساعی یک قدم به پیش برود چراکه تکواندو لیاقت بهترین‌ها را دارد. به جهت تعداد ورزشکاران و قهرمانی‌ها مطمئنا این اتفاق دور از دسترس نیست. برای اهالی تکواندو که در وزارت ورزش و جوانان حضور دارند پیشروی تکواندو یک غنیمت است و نباید فرصت را از دست داد و باید حامی نیروی جوانی مانند ساعی باشیم تا فرصت‌ها از دست نرود.

کلهر گفت: از جنبه فرهنگی فدراسیون تکواندو پیشرو بوده است و مراسما‌هایی مانند بزرگداشت شهدا، نماز جماعت و ... پیش فرض است، اما باید فتوت و جوانمردی را سرلوحه کار خود قرار دهیم. کاری که ساعی در رسم جوانمردی و فتوت می‌کند بیش از سایر افراد نمود می‌کند چرا که با کارنامه پرباری که دارد می‌تواند در مسائل فرهنگی پیشرو باشد. تکواندو به گونه‌ای است که تربیت درون در فرد شکل می‌گیرد و ادب سرلوحه کار ورزشکار می‌شود. امیدوارم پیشرو بودن فرهنگی در تکواندو تداوم داشته باشد و سایر رشته‌های ورزشی نیز در این راه قدم بردارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو هادی ساعی سینا کلهر وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تکواندو عنوان نماینده نایب رئیس هادی ساعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  «فاطمه مجلل» بانوی قایقران ارومیه‌ای رشته روئینگ پس از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کشور کره جنوبی به همراه «یاسمن حمزه‌پور» مربی‌اش با استقبال مسئولین ورزشی استان   و شهر ارومیه و جمعی از شهروندان و خانواده‌اش به زادگاهش بازگشت.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، معاون ورزش و معاون ورزش بانوان اداره کل، سجاد خوبدل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه، روسای هیات‌های قایقرانی و ورزش‌های دانشگاهی استان و شهرستان و جمعی از علاقمندان ورزش و خانواده این ورزشکار امروز در فرودگاه از او استقبال کردند.

فاطمه مجلل روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در سه دور رقابت انتخابی المپیک در کشور کره‌جنوبی با کسب بهترین زمان عنوان سوم را کسب و ضمن دریافت اولین سهمیه المپیک برای رشته قایقرانی، اولین بانوی ورزشکار استان آذربایجان‌غربی راه یافته به المپیک لقب گرفت.

پیش از این محسن شادی (رئیس کنونی هیات قایقرانی استان آذربایجان‌غربی) دو بار در المپیک‌های پکن و لندن در رشته قایقرانی حضور داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ