Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) از برخی شرکتهای وابسته به شستا دراستان آذربایجان شرقی ازجمله شرکت ««سیمان صوفیان»» بازدید به عمل آوردند.

به گزارش  خبرنگار ما از تبریز؛ دکترابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)به همراه جمعی از معاونان و مدیران ارشد شستا، از شرکتهای سیمان صوفیان، داروسازی زهراوی و داروسازی شهید قاضی در استان آذربایجان شرقی بازددیدن به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این بازدیدمهندس دلفکار مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان ضمن تبریک به دکتر بازیان، به ارائه گزارش کوتاه از روند فعالیت های شرکت درماه های اخیر پرداخت و گفت: شرکت سیمان صوفیان با اتکاء به کارکنان توانمند خود و بهره گیری از قابلیت های علمی و فنی آنها ، در حوزه حفظ محیط زیست و اتخاذ تدابیر ایمنی محیط کار، مصمم است نسبت به بهبود هر چه بیشتر فعالیتها و تحقق برنامه های آتی شرکت، اقدمات چشم گیری داشته باشد .
وی تصریح کرد: شرکت سیمان صوفیان با افزایش 144 % سود خالص  در سه ماه نخست  سال 1401 نسبت به دوره مشابه سال قبل را کسب کرده است.

دلفکار خاطر نشان شد؛این شرکت  با عملکرد مناسب در تولید و فروش محصولات، توانسته است: با رشد 144% سود خالص و 84 % درآمد حاصل از فروش نسبت به دوره مشابه سال قبل  در سه ماهه نخست سال 1401 را کسب کند.

مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان، همچنین افزود: این شرکت به منظور ارزش‌آفرینی برای ذینفعان، مجدانه رشد و تعالی سازمانی را سرلوحه خود قرار داده است، به طوری که ارائه بهترین راندمان، برترین کیفیت محصول و بازده مالی خوب در سالجاری، مؤید چنین اعتقادی در این سازمان است .

وی عنوان کرد: شرکت سیمان صوفیان با تکیه بر نیروی انسانی متخصص، افزایش بهره‌وری و اعمال سیستم‌های مدیریتی نوین، مدیریت هزینه ها، کنترل نقدینگی و مراقبت مستمر از سیستم مدیریت بازار، توانست رشد 144% سود خالص و 84% درآمد حاصل از فروش در سه ماهه نخست سال 1401 نسبت به دوره مشابه سال قبل را بدست بیاورد.

دلفکار اظهار داشت: این شرکت با کامل نمودن سبد محصولات خود از جمله سیمان مرکب( سیمان سبز ) و… و تنوع بخشیدن به محصولات و همچنین رعایت استانداردهای سیمان موجب افزایش فروش محصولات تولیدی خود شده و رضایت مندی مشتریان را بدنبال داشته است.

وی متذکر شد:سیمان به عنوان یکی از مهمترین عناصر توسعه ای در تامین زیرساخت های اقتصادی کشور، نهاده‌ای استراتژیک محسوب می شود و امکان ارز آوری بالایی دارد و چنانچه حساسیت و سیاست گذاری مناسب در این صنعت، انجام شود این صنعت قابلیت های بسیار بالایی در تأثیرگذاری بر میزان صادرات غیرنفتی دارد.

دلفکار درخاتمه تاکید کرد :امیدواریم با اتکال به خداوند متعال و همیاری و همدلی همکاران و با استفاده از استراتژی‌های مهم شرکت شامل: بالاترین راندمان تولید، محصول با کیفیت و افزایش بازده مالی  بتوانیم به تمامی استراتژی ها و اهداف سازمان دست یابیم.







     

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شستا شرکت سیمان صوفیان عامل شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران 35 درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای 10 میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش 22 درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد