Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از مشترکین برق در این استان خواست نسبت به کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق اقدام کنند تا شاهد قطعی و خاموشی‌های احتمالی برق برای مشترکین خانگی نباشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، جمال معتمدی‌زاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه فوق توزیع تلخسرو بویراحمد اظهار داشت: با کاهش 10 درصدی مصرف برق در بخش خانگی حدود 9 میلیارد کیلووات ساعت مصرف برق کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد میزان مصرف برق در ساعات پیک بار این استان را 446 مگاوت عنوان و عنوان کرد: این میزان مصرف نشان از افزایش هشت درصدی مصرف برق در ساعات پیک بار می‌دهد.

وی ادامه داد: ساعات پیک بار در این استان از ساعت 13 تا 18 و 20 تا 23 است که متاسفانه هم در ساعات پیک بار روز و هم در ساعات پیک بار شب، شاهد افزایش مصرف برق از سوی مشترکان هستیم.

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف برق در این ساعات، ادامه داد: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار شب استان کهگیلویه و بویراحمد از مرز 455 مگاوت هم گذشته است.

معتمدی‌زاده گفت: شهرستان گچساران با مصرف 162 مگاوات و شهرستان چرام با مصرف 31 مگاوات، بیشترین و کمترین سهم در مصرف برق این استان را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: رعایت چند نکته ساده در استفاده از وسایل برقی تا 20 درصد در کاهش مصرف برق تاثیر گذار است.

برق مشترکان خانگی اصفهان قطع نمی‌شود/ 70 درصد مشترکان خانگی خوش مصرف هستند41 نفر در خراسان جنوبی زمین گرفتند اما برق خورشیدی اجرا نشد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مصرف برق کشور در ساعات پیک بار از مرز 60 هزار و 876 مگاوات گذشته که رشد حدود یک درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/544/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت نیرو وزارت نیرو برق استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت توزیع نیروی برق ساعات پیک بار مصرف برق میزان مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان