Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ایستگاه‌ روستاهای مادوان، مهریان، بله‌زار و گوشه یکی از شلوغ‌ترین ایستگاه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد است چرا که بخش اعظمی از جمعیت یاسوج که مهاجرنشین هستند در این مناطق ساکن هستند.

ایستگاه این روستاها واقع در میدان شهدای نیروی انتظامی شلوغ است و مردم هم در ساعات ظهر و هم در ساعات شب از ۷ شب به بعد به دلیل نبود تاکسی و اتوبوس با مشکل جدی مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مردم که صحبت کردم می‌گفتند بوده که یک ساعت حتی یکساعت و ۳۰ دقیقه در ایستگاه بودند آخر سر هم مجبور شدن با کرایه‌ای بیش از نرخ تعیین شده تاکسی پیدا کنند.

عبدی دانش‌مقدم رئیس سازمان تاکسیرانی یاسوج با بیان اینکه بیشترین مجوز به تاکسی‌های این خط داده شده گفت: راه‌حل رفع این مشکل فعال شدن سیستم حمل و نقل اتوبوس است و متاسفانه ۳۶ دستگاه اتوبوس بدون استفاده در حال خاک خوردن است.

وی با بیان اینکه ۱۲ دستگاه از این اتوبوس‌ها سالم هستند، افزود: با توجه به گرانی‌ها و تورم فعال شدن سیستم اتوبوسرانی با استقبال مردم مواجه می‌شود که از همه دستگاه‌ها می‌خواهیم به شهرداری کمک کنند.

دانش‌مقدم عنوان کرد: هزینه خرید یک دستگاه اتوبوس ۴ میلیارد تومان است اما با یک میلیارد هم می‌توانیم اتوبوس‌‌هایی که بلااستفاده مانده‌اند را ساماندهی و در اختیار مردم قرار دهیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس شهرداری یاسوج ایستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم

تین نیوز

گروه بهمن در حال حاضر تعداد قابل توجهی اتوبوس آماده تحویل دارد و در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور آماده عقد قرارداد با شهرداری های استان هاست.

به گزارش تین نیوز، چهارمین مرحله تحویل اتوبوس های اسنا به شهرداری تهران انجام شد. در این مرحله ۲۲ دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری تهران شد و تا کنون ۹۵ دستگاه از قرارداد ۵۰۰ دستگاهی اسنا با شهرداری تهران تحویل شده است.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم