Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد داوود میرگل گفت: قاچاقچیان قرار بود در دو مرحله ۱۴۲ تن کوسه ماهی و بال کوسه را از بندر چابهار به سمت کشورهای اسیایی قاچاق کنند که به همت پاسداران گمنام این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد پاسدار داوود میرگل معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد:روزگذشته پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه شهرستان چابهار موفق به کشف ۲۲تن کوسه ماهی در یکی از سردخانه های حومه شهرستان چابهار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه این بار غیر مجاز کوسه ماهی بادستور قضایی،کشف و ضبط شد،تصریح کرد:پس از رصد و شناسایی دقیق این سردخانه متخلف با دستور مقام قضایی این بار غیر مجاز کوسه توقیف و به محیط زیست شهرستان چابهار تحویل داده شد.

میرگل با اشاره به کشف و توقیف۱۲۰تن بال کوسه غیر مجاز در اردیبهشت ماه سال جاری توسط پاسداران گمنام امام زمان در سپاه شهرستان چابهار،خاطرنشان کرد:این دومین محموله قاچاق کوسه ماهی است که در شهرستان چابهار کشف شده و متخلفین نیز جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان چابهار بابیان اینکه صید و قاچاق کوسه ماهی،تخلف و امری غیر قانونی است،یادآور شد:قاچاقچیان به دلیل ارزش مالی این محموله در کشور های آسیایی قصد خروج این محموله را به خارج از کشور داشته اند که در این خصوص ناکام مانده اند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه شهرستان چابهار کوسه ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۸۰۰۰ بسته تنباکوی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در این باره گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودروهای عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف و ضبط شد.

افشاری ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از قاچاق چوب + فیلم
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه